Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Próbuję od kilku dni skontaktować się z Allegro w poniższej sprawie. Miałem ponoć umówiona rozmowę - nikt nie zadzwonił. Wybrałem kontakt mailowy przez dwa dni nie dostałem żadnej odpowiedzi. Próbowałem Whatsapp też totalna olewka...
Kupujący kupił przedmiot przez kup teraz i wybrał opcje zapłaty przy odbiorze osobistym. Skontaktowałem się z kupującym mirkag78 [edycja]
Kupujący twierdzi że kliknął przez przypadek i że transakcje należy anulować. Nie ma zamiaru odebrać przedmiotu, ani za niego zapłacić, a prowizja przez Allegro została już pobrana...
@4xM Trochę to dziwne, bo z reguły terminy umówionych rozmów są realizowane, a odpowiedzi mailowe na pytani zgłoszone przez formularz kontaktowy przychodzą w ciągu kilku godzin. No, ale powiedzmy, że są wakacje 🐭 i spróbujmy wywołać nasze panie: @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Natomiast do Ciebie dwie uwagi: nie podajemy tu danych osobowych, po drugie, lepiej nie udostępniać płatności przy odbiorze osobistym, bo procedura odzyskiwania prowizji w takich wypadkach jest dość upierdliwa
@4xM poproszę jeszcze o informację w jaki sposób kupujący poinformował Cię, że nie zamierza odebrać zamówienia?