Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@victor_93 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zabezpieczylismy te konta, czy możesz przesłać wiadomość jaką otrzymałeś na skrzynkę e-mali za pomocą opcji [przekaż dalej] na adres phishing@allegro.pl ?
@la_nika wiadomość przekazałem.
Proszę tylko o informację jak odzyskać opłatę transakcyjną (w tym przypadku 79zł).
Dostałem taka samą od klienta nr 84747086 .To próba wyłudzenia ,zgłoszony do moderatora
@korteo dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto.
@Hub123456 niestety tak. Nie podawaj proszę żadnych informacji tej osobie, czy możesz podać login konta, z którego otrzymałeś taką wiadomość?
Dziękuje za pomoc.
Nazwa użytkownika: Chrzastuss
@Hub123456 dziękuję! Zabezpieczyliśmy to konto.
Tez dostałam identyczna wiadomość i odesłałam mu nr ofert i linki do sukienek dopiero potem zajarzylam ze to coś nie tak jak to zgłosić ???
Czy kupujący potrzebuje mojego nr telefonu do zakupu na allegro lokalnie? Dostałam taką wiadomość od kupującego: Witam 😁
Próbuję złożyć zamówienie poprzez przycisk "Kup teraz", ale jestem proszony o podanie numeru telefonu sprzedawcy.
Daj mi znać tutaj, a natychmiast kupię🤗.
Jest to oszustwo,niczego nie podawaj
@lucynda81 podaj proszę login osoby, która wysłała do Ciebie tą wiadomość? Kupujący nie potrzebuje ani Twojego e-maila ani numeru telefonu, aby zrealizować zakup na Allegro Lokalnie.
Widziałem tutaj podobne posty kończące się blokowaniem takich kont. Z góry dzięki 👀
@Client:101598559 dziekuję za Twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto.
Kolejna próba wyłudzenia danych.
Proszę o zablokowanie tego konta.
Dziekuję
@odren dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto.
kolejny oszust
@Trynekt Bardzo dziękuję, zabezpieczyliśmy już to konto.
@maggott Dziękuję, już działamy w sprawie tego konta.
Client:100921178 prosi mnie na o podanie maila twierdząc, że "jest on wymagany do otrzymania środków i potwierdzenia sprzedaży przez sprzedawcę".
I jeszcze sugestia: może do pomarańczowego disclaimera mającego tytuł "Zachowaj bezpieczeństwo" i znajdującego się nad czatem warto byłoby dodać informację, że e-mail i numer telefonu NIE są konieczne do finalizacji transakcji (a nie tylko, że należy zachować ostrożność przy ich podawaniu)?