Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
I czwarty... też "kupił" i ta sama wiadomość. Dodaję teraz ogłoszenie bez promowania, może go nie znajdą
@Neo193 dziękuję za zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Sprzedałem przedmiot i od razu dostałem od kupującego zrzut ekranu z prośbą o podanie maila, aby dokończyć sprzedaż. Z tego co czytam to próba wyłudzenia danych. Jak i gdzie można zgłosić takiego delikwenta i jak mogę wznowić aukcję? Czy muszę odczekać określony czas aż płatność zostanie automatycznie anulowana i dopiero wznowić?
Nie wierz w żadne fałszywe zrzuty ekranu, nie klikaj żadnych linków, nie podawaj maila. Kupujący ma tylko zapłacić, o wysyłce zaczniesz myśleć gdy zobaczysz pieniądze na swoim koncie All Finanse.
Na lokalnym oferta wznawia się automatycznie po 5 dniach jeśli nie wpłyną pieniądze z zapłaty.
Wystawiłem przedmiot od nowa. Pytanie teraz jak wyłączyć automatyczne wzmawianie w tej ofercie, którą kupił oszust? Tak aby nie wznowiła mi sie za 5 dni
Dostaniesz zapytanie - powiadomienie od Allegro w 4-tym dniu od "zakupu", wtedy musisz zaprzeczyć, nie zgadzać się na wznowienie.
Jasne. A jak przeoczę powiadomienie i nic nie zrobię? Aukcja sie wznowi sama czy nie wznowi?
Wznowi się. To celowe zaplanowane działanie systemu, jeśli nie wiesz o co chodzi, to chodzi....
Dzięki, wszystko wiem
@dewsp możliwość wyłączenia automatycznego wznawiania pojawi się też w zakładce Zakończone oferty na Allegro Lokalnie, więc gdybyś przegapił e-mail to pamiętaj proszę na 24h przed wznowieniem zerknąć do zakładki i tam to wyłączyć.
Zabezpieczyliśmy już konto osoby, która poprosiła o Twój e-mail.
Dzień dobry. Oszust kliknął "kup teraz" i chce żebym podał mu swojego maila. Potrzebuję sprzedać ten przedmiot najszybciej jak to możliwe a teraz nikt nie zobaczy tej oferty przez dzień czy 2. Czy jest jakaś opcja odnowienia oferty szybciej?
@Client:66491296 dziękuję za zgłoszenie, zablokowaliśmy konto. Nieopłacone zamówienie zostanie anulowane, a oferta wznowiona po 5 dniach. Możesz wystawić ją ponownie, ale pamiętaj na 24h przed automatycznym wznowieniem wyłączyć je, otrzymasz w tej sprawie e-mail, a ta możliwość będzie też w zakładce Zakończone oferty.
Po otwarciu zrzutu ekranu:
@chmuratbg dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Witam, zgłaszam oszusta (Client:34899725)
Rozpoczął płatność przez allegro lokalnie (ale oczywiście nie kupił), więc proszę o cofnięcie tego i przywrócenie ogłoszenia.
XD nikt nikogo tu nie oszukal tylko rozpoczol platnosc a nie oplacil, takie cos to jest na porzadku dziennym
Spójrz na drugi załącznik. Rozpoczął zakup i poprosił o adres email "do weryfikacji"
@dynamooo dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Witam,
dzisiaj taką samą wiadomość dostałem od client:109567618
Jak potrzeba mogę podesłać zrzut ekranu z telefonu.
Pozdrawiam
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
W sumie odrazu wrzucę: