Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
@czarek4 Oba zgłoszone konta zostały już zabezpieczone. Jeśli podałeś swoje dane (numer telefonu lub adres mejlowy), to uważaj proszę na nieznanego pochodzenia linki, a najlepiej w ogóle w nie nie klikaj 🙂
@Damian-Terry31 Dziękuję za zgłoszenie. To konto zostało już zablokowane.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dostałam od kupujacego:
wiadomość takiej treści:
Witam, jestem zainteresowany Państwa ofertą. Chciałabym zamówić. Podczas składania zamówienia proszą o podanie aktualnego adresu e-maila sprzedawcy. Czy może Państwo podać swój aktualny adres e-mail. Pozdrawiam
Już sie zorientowałam, ze to forma wyłudzenia, ale mam pytanie, czy ja muszę każdorazowo zgłaszać takiego "kupującego"
@Nifrad Dziękuję za zgłoszenie, to konto zostało już zabezpieczone. 🙂
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 314 stron oszustów? Na każdej stronie chyba z dziesięciu... Za rok okaże się, że będzie ich więcej niż ludności w Polsce. Chyba, że te same osoby, które zmieniają nick. A wtedy to jest walka z nimi do końca świata. (chyba, że chodzi tu o coś innego...)
Klient Marcel ( forsey) prosi o podanie mojego nr telefonu niby potrzebne przy kup teraz
@natalcolek Dziękuję za zgłoszenie, konto zostało już zabezpieczone
Proszę o zablokowanie użytkownika
Klient o nr 43732603 prosi o podanie mojego e-maila w celu zlozenia zamowienia.
To próba wyłudzenia ,nie podawaj , Klientom nie jest potrzebny adres meilowy .
@natalcolek Dziękuję za zgłoszenie, konto zostało zabezpieczone
Kolejny oszust
@kaijitsu Dziękuję, konto zostało już zabezpieczone
kolejne konto do zabezpieczenia
@Jahmian, tu ktoś się włamał - dzięki za zgłoszenie.
@dawid11b, tu ktoś się włamał. Dzięki za zgłoszenie. 🙂
Chwile po wystawieniu ogłoszenia