Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Samego maila nie grozi, powinien przyjść mail zwrotny z linkiem a wówczas może grozić.
Hejka @binqugsm! To jest próba oszustwa. Dziękuję za zgłoszenie, zablokowaliśmy to konto.
Samo podanie e-maila nie niesie jeszcze konsekwencji, ale uważaj proszę na e-maile jakie teraz otrzymasz - dziwne liki, formularze gdzie trzeba podać wrażliwe dane.
Witam
Coś takiego mi się przytrafiło
Dziękuję i pzdr... Piotrek
@piotrekosin obrazka do momentu zatwierdzenia przez moderację nie widzimy. Ale jeżeli to wiadomość od kupującego o konieczności skanowania lub podawania danych to próba oszustwa.
Przytrafiło, co? obrazka nie widzimy.
@piotrekosin tak, to próba oszustwa. Kupujący nie potrzebuje Twojego e-maila na Allegro Lokalnie,
Dziękuję za zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
U mnie też kupujący chciał maila. To klient 120991745. Rozpoczął płatność 22.05.2024 o 16.02 i do te
Zapewne próba wyłudzenia danych ,choć jeszcze obrazków nie widać ale czuć na odległość.
@Adam_Majcher2 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Mam to samo. Klient 120992735 prosi o mail dla okonczania zakupu.
@Client:49681195 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Gagatek coś ode mnie chce i wrzuca w załącznik, prośba o akcję
@Client:52660124 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zabezpieczyliśmy to konto.
A jak teraz zrobić, żeby niezakupiony przez oszusta mój produkt znów się pojawił na stronie?
@Client:49681195 nieopłacone zamówienie wznowi się automatycznie po 5 dniach. jeśli nie chcesz czekać, możesz ponownie wystawić ofertę, tylko pamiętaj proszę wyłączyć automatyczne wznowienie. Na 24h przed planowanym wznowieniem, otrzymasz powiadomienie e-mail.
Dzień dobry, proszę o zablokowanie użytkownika o nicku: client:117021850
Pod pozorem kupna prosi o adres e-mail, na który wysyła potwierdzenie sprzedaży.
Dzien dobry, dostalam wiadomość która wydaje mi się podejrzana, te bezpośrednie zwroty plus pisanie w męskiej osobie gdzie na allegro widnieje jako Gabriela mnie zastanawiają, czy można zweryfikować tego użytkownika na allegro lokalnie? ivirafael7
Z gory dziekuje
Dzień dobry @Gabba22! Kupujący zapłacił, więc możesz bez obaw nadać do niego przesyłkę 🙂
Dzień dobry @jukela! Dziękuję za zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Dzień dobry, użytkownik Client:117085395 oraz użytkownik client:117085496 proszą o maila, żeby kontynuować zakup