Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy to oszustwo?
Dzięki za szybką odpowiedź.
@a030469 podaj proszę login osoby, która przesłała Ci tą wiadomość.
Client:102973087 Client:102972882
Client:102973087 Client:102972882
Witam, właśnie też otrzymałam taka wiadomość na czasie z allegro lokalnie wrzucam zrzut ekranu.
u mnie dzisiaj ta sama sytyacja. Zdziwiłam się i zaczęłam szukać odpowiedzi. No i okazało się że to próba oszustwa
Witam. Siostra dostala identyczne wiadomosci ( 12.10.2021) z loginu bartusV1908.
@mediadom @WomanButique Dziękuję Wam za zgłoszenie. Konta zostały zabezpieczone.
Kolejny oszust wklejam zrzut ekranu.
@evitka24 Dziękuję za zrzut ekranu i czujność! Zweryfikujemy to konto.
Dobrze myślę, że to oszustwo?
@MamaArtDeco na razie obrazka nie widać. Moderatorzy muszą na to zezwolić.
Możesz bezpośrednio zgłosić do allegro przez ten formularz tam takie konto sprawdzą i ewentualnie zablokują.
Pierwszy raz coś sprzedaje na allegro i nie wiem za bardzo Co i jak, ale jeżeli ktoś mi pisze, że potrzebuję mojego maila do złożenia zamówienia to trochę dziwne jak dla mnie.
@MamaArtDeco tak, słusznie przypuszczasz. Dziękuję za Twoje zgłoszenie, zablokowaliśmy już to konto.
Dzień dobry! Przesyłam kolejne konto, które spamuje w ten sposób, dzisiaj otrzymałam taka wiadomość:
Otrzymałem taką samą wiadomość.
A tak dla mojej świadomości. Na czym polega ten kant?
Kant polega na wyłudzeniu danych z karty płatniczej, rzekomo potrzebnych do wypłaty środków za sprzedaż. Wiele jest wątków na ten temat...
@klusinkson @tomeek555 dziękuję za Wasze zgłoszenia! Zablokowaliśmy to konto.
WITAM, dostałam taką wiadomość, czy to nie oszustwo?