anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy muszę płacić prowizję allegro jeżeli klient nie odebrał zakupionego towaru?

timo3
#1 Nowicjusz#

Klient miał zapłacić przy odbiorze (wyraźnie zaznaczony w opisie oferty odbiór osobisty), jednak zrezygnował i chciał zmienić sposób dostawy na szybką wysyłkę za pobraniem na co ja nie wyraziłem zgody. 

Podsumowując nie sprzedałem towaru, nie otrzymałem żadnych pieniędzy, a muszę zapłacić prowizję (kilkadziesiąt złotych) od jego "sprzedaży". Czy jest sposób  żeby tego uniknąć?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@timo3 Cześć. Napisz do nas przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d, daj znać, o którą sprzedaż dokładnie chodzi i prześlij nam jakiś dowód, który świadczy o tym, że transakcja się nie odbyła (może być zrzut ekranu z wiadomością o rezygnacji klienta). 

oznacz moderatorów

timo3
#1 Nowicjusz#

Bardzo dziękuję za odpowiedź, niestety klient do mnie zadzwonił i nie wysłał żadnej wiadomości. Jak w takim wypadku mogę udowodnić że towaru nie sprzedałem? Chciałbym wystawić ten towar ponownie.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@timo3 Poproś klienta o przesłanie odstąpienia od umowy na czacie Allegro.  🙂 

oznacz moderatorów