Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient miał zapłacić przy odbiorze (wyraźnie zaznaczony w opisie oferty odbiór osobisty), jednak zrezygnował i chciał zmienić sposób dostawy na szybką wysyłkę za pobraniem na co ja nie wyraziłem zgody.
Podsumowując nie sprzedałem towaru, nie otrzymałem żadnych pieniędzy, a muszę zapłacić prowizję (kilkadziesiąt złotych) od jego "sprzedaży". Czy jest sposób żeby tego uniknąć?
Tak, musisz napisać o zwrot, dołącz dowód na brak transakcji: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
@timo3 Cześć. Napisz do nas przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d, daj znać, o którą sprzedaż dokładnie chodzi i prześlij nam jakiś dowód, który świadczy o tym, że transakcja się nie odbyła (może być zrzut ekranu z wiadomością o rezygnacji klienta).
Bardzo dziękuję za odpowiedź, niestety klient do mnie zadzwonił i nie wysłał żadnej wiadomości. Jak w takim wypadku mogę udowodnić że towaru nie sprzedałem? Chciałbym wystawić ten towar ponownie.
@timo3 Poproś klienta o przesłanie odstąpienia od umowy na czacie Allegro. 🙂