Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@twinpeakks Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy, masz dyskusję, program ochrony kupującego, Możesz już otworzyć dyskusję jak masz wątpliwości, tam sprzedający musi odpowiedzieć w ciągu 24godz: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Dzięki wszystkim za wyjaśnienia, już się nie martwię bo wiem że jak coś to allegro zareaguje Pozdro , w dzisiejszych realiach trzeba się mieć na baczności , np kiedyś dostałem sms by dopłacić 1 zł bo przesyłka została wstrzymana , wiem że to wałek nawet wtedy nie miałem nic do odebrania oczywiśćie link do kliknięcia w sms , albo jeszcze kiedyś tez przyszedł sms niby od energetyki że na dany termin planowane jest odłaczenie prądu tylko opłata może to przerwać i też w sms link do kliknięcia , tak więc trzeba się mieć na baczności bo na każdym kroku chca człowiek zrobić w wałek
Myślę że kupujący się wywiąże skoro mam ochronę allegro , pozdrawiam jeszcze raz dziękuję za wszystkie wyjaśnienia dam znać czy otrzymałem paczkę może w poniedziałek dojdzie
@twinpeakks Cześć 🙂 Wybrałeś przesyłka kurierską, zatem sprzedający musiał nadać paczkę poza Allegro Lokalnie - prawdopodobnie dlatego potrzebował Twojego mejla.
Sprawdziłam konto sprzedającego i poprzednie zamówienia nadawał przez Allegro Paczkomaty InPost (czyli przez system) i przesyłki zostały bez problemu dostarczone. W razie problemów, daj znać!