Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zacząłem czytać forum i widzę że przytrafiło mi się to samo co innym... a mianowicie Client:80897818 wysłał do mnie taką wiadomość:
"Witam , strona informuje mnie " Wpisz @ adres sprzedawcy" kontaktowałem się z asystentem i zostałem poinformowany że bez niego nie będę mógł zapłacić gdyż jest on wymagany do otrzymania środków i potwierdzenia sprzedaży przez sprzedawcę , jednak nie umieścił go Pan w ofercie więc proszę o jego przesłanie abym mógł dokończyć zakup i zapłacić korzystając z opcji "kup teraz" Serdeczne pozdrawiam"
podałem mu swojego maila, po czym kupujący rozpoczął płatność i napisał:
"Dziękuję, proszę o sprawdzenie czy otrzymał Pan maila potwierdzającego sprzedaż i otrzymanie środków wysłanego na Pana adres, zgłaszam zakup i proszę o potwierdzenie tak jak mnie proszą, obecnie mam "zamówienie opłacone i czeka na potwierdzenie sprzedawcy" Zostanę powiadomiony jak tylko Pan to potwierdzi, ale proszę o informację jak Pan to wysłał, powinien Pan otrzymać etykietę po potwierdzeniu sprzedaży przez @, ale jeśli potrzeba więcej szczegółów proszę o informację, z poważaniem. Anieal"
Co mam zrobić żeby przywrócić ogłoszenie i żeby nie musieć płacić prowizji allegro od sprzedaży ?
Niczego nie potwierdzaj, możesz stracić kasę, a jak moderacja zablokuje, a zablokuje to wystawisz ponownie, Już nikomu nie podawaj maila. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Jacob_10 Cześć. 🙂 Dzięki za zgłoszenie, to konto zostało już zabezpieczone. Opłata transakcyjna nie zostanie pobrana, ponieważ płatność nie została zakończona.
Żaden kupujący na Lokalnie nie potrzebuje Twojego adresu mejlowego, jest to próba wyłudzenia danych.
Możesz poczekać 5 dni na wznowienie oferty lub wystawić ofertę jeszcze raz, bez czekania. Przydatna będzie opcja "Wystaw podobne". Przypilnuj tylko proszę, żeby nieopłacona oferta się nie wznowiła. Po 5 dniach od zakończenia ogłoszenia wyślemy Ci mejla zatytułowanego Kupujący nie zapłacił. Za 24h ogłoszenie będzie znów widoczne. Masz 24 godziny na decyzję – po tym czasie automatycznie wznowimy Twoje ogłoszenie. Jeśli nie chcesz wznawiać ogłoszenia, wybierz Wyłącz wznawianie.
Dzięki Wam za szybkie odpowiedzi !