Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
za pierwszym razem popełniłem błąd w wyborze paczkomatu nadawczego
Tak, ale tylko Paczkomaty InPost resztę musisz samodzielnie: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/zarzadzanie-sprzedaza-na-allegro-lokalnie/jak-nadac-przes...
Paczkę z tą etykietą nadasz bez problemu w dowolnym paczkomacie, nie musisz generować nowej.
@krystian5312 Mogę usunąć dla Ciebie błędną etykietę. Powiedz mi tylko proszę, o które zamówienie chodzi.
Zamówienie od lukaszlech271 z dnia 23 Lut. 2022, 18:18
to wystarczy?
@krystian5312 gotowe, możesz ją wygenerować ponownie 🙂
Wielkie dzięki 🙂
Dzień dobry, czy ja też mogę prosić o usunięcie błędnej etykiety?
Wystawione: 14 Sie. 2024
Zakończone: 13 Wrz. 2024
@Client:104941364 Możemy anulować etykietę paczki, która nie została nadana. Natomiast przesyłka nr 660166347440724126755644 ma status "wróciła do nadawcy".
Dzień dobry, czy mogę również prosić o anulowanie etykiety paczki, kupujący "Adrian (-_-_-) " Nr płatności: b97ab56d-f68b-44d8-a3eb-712a30c673fe.
@BartekBratek Niestety nie widzę takiej płatności. Czy chodzi o sprzedaż Pilot Xiaomi?
Dokładnie tak.
@BartekBratek Proszę bardzo, usunęłam etykietę.
Bardzo dziękuję!