anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego allegro preferuje tyko operatorów przesyłek firmę InPost?

DAR-AUDIO-CAR
#7 Wielbiciel#

Zauważyłam, że allegro preferuje tylko firmę InPost, ponieważ jeśli kupujący wybierze opcję wysyłki kurierem, ja jako sprzedawca, nie otrzymuję jego adresu e-mail, co uniemozliwi mi nadanie poprawnie przesyłki, oraz kupuijący nie ma możliwości sledzenia jej losów. Allegro wykręca się różnuymi bzdurami i jego konsultanci kłamliwie zapewniają, że to się zmieni. Mijają miesiące i dalej nic. Górą jest firma InPost, ponieważ panuje tu układ finansowy.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DAR-AUDIO-CAR napisz proszę w jaki sposób próbujesz nadać przesyłkę? Czy mogę poprosić Cię o zrzuty ekranu? Poprosiłam już o wysłanie wiadomości do tego Kupującego z prośbą, żeby odpowiedział na Twoją wiadomość na czacie i podał adres email.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

DAR-AUDIO-CAR
#7 Wielbiciel#

Jak zwykle proste sprawy są nie zrozumiałe: to rozszerzę zagadnie: otóż sprzedając na allegro lokalnie, mam do wyboru kilkanaście opcji wysyłek, min poprzez paczkomaty i kuriera InPost, lub pocztą polską i innymi firmami kurierskimi. Jaśli kupujący wybierze obojatnie jaka opcje wysyłki za pośrednictwem InPostu, ja jako sprzedawca otrzymuję pełne dane adresowe, łącznie z adresem e-mail, natomiast jesli wybierze innego operatora, ja już tych danych nie otrzymuje i nie mogę nadać przesyłki, ponieważ brakuje np. adresu e-mail, który jest niezbędny, jak i pomocny dla kupującego, aby mieć wiedzę, o losach przesyłki. Kolejna sprawa, to ja nie mam obowiązku upominania się o dane adresowe kupującego, ponieważ nie sprzedaję poza allegro, no i allegro pobiera ogromne opłaty, niech więc się wywiązuje z obowiązku. Poza tym, bywają kupujący z zagranicy, którzy przesyłki kierują do swoich rodzin w kraju i po zakończeniu płatności, nie zaglądają na allegro i nie muszą czytać na bieżąco poczty. Wiec nie bardzo rozumiem po co jakieś zrzuty z ekranu, jak od lat wiemy o co chodzi, a jak nie wiemy, to chodzi o pieniądze. Niby doradcy allegro przyznają rację, okłamują, że to się zmieni, ale mijają lata i dalej nic.

oznacz moderatorów

DAR-AUDIO-CAR
#7 Wielbiciel#

Jak zwykle proste sprawy są nie zrozumiałe: to rozszerzę zagadnie: otóż sprzedając na allegro lokalnie, mam do wyboru kilkanaście opcji wysyłek, min poprzez paczkomaty i kuriera InPost, lub pocztą polską i innymi firmami kurierskimi. Jaśli kupujący wybierze obojatnie jaka opcje wysyłki za pośrednictwem InPostu, ja jako sprzedawca otrzymuję pełne dane adresowe, łącznie z adresem e-mail, natomiast jesli wybierze innego operatora, ja już tych danych nie otrzymuje i nie mogę nadać przesyłki, ponieważ brakuje np. adresu e-mail, który jest niezbędny, jak i pomocny dla kupującego, aby mieć wiedzę, o losach przesyłki. Kolejna sprawa, to ja nie mam obowiązku upominania się o dane adresowe kupującego, ponieważ nie sprzedaję poza allegro, no i allegro pobiera ogromne opłaty, niech więc się wywiązuje z obowiązku. Poza tym, bywają kupujący z zagranicy, którzy przesyłki kierują do swoich rodzin w kraju i po zakończeniu płatności, nie zaglądają na allegro i nie muszą czytać na bieżąco poczty. Wiec nie bardzo rozumiem po co jakieś zrzuty z ekranu, jak od lat wiemy o co chodzi, a jak nie wiemy, to chodzi o pieniądze. Niby doradcy allegro przyznają rację, okłamują, że to się zmieni, ale mijają lata i dalej nic.

oznacz moderatorów

DAR-AUDIO-CAR
#7 Wielbiciel#

Aby nadać przesyłkę, trzeba okłamywać system, czyli iść tokiem myślenia allegro

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@DAR-AUDIO-CAR Ale to jest wina interfejsu na lokalnie, a nie inpostu. Po prostu poproś kupującego o podanie adresu mejlowego (aczkolwiek powinieneś go dostać w mejlu od allegro informującym o opłaceniu oferty).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

DAR-AUDIO-CAR
#7 Wielbiciel#

Jak już chcesz powiedzieć coś, to pasowałoby mieć jakąś wiedzę, bo ta odpowiedź, to czysta bzdura. Otóż jak kupujący wybierze opcję za pomocą InPostu, to jest wszystko OK, a jak wybierze innego operatora, to brakuje pełnych danych adresowych. Ja nie mam obowiązku atakowania kupujacego o dosłanie brakujących danych, ponieważ allegro pobiera bardzo wysoki haracz, więc nie wywiązuje się z obowiązku, poza tym, większość kupujących kupuje sporadycznie, płaci i oczekuje na zakupy, nie zagląda na pocztę, lub moja prośba może trafić do spamu i jej nie zauważy. Jeśli na dal nie rozumiesz, to powtórzę: jeśli przez InPost -OK; jeśli inny operator - PORAŻKA

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@DAR-AUDIO-CAR No więc napisałem Ci, że jest to wina (niedopracowanie przez allegro) interfejsu na lokalnie. Co jeszcze mam zrobić, machnąć różdżką i wypowiedzieć jakieś zaklęcie?😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

DAR-AUDIO-CAR
#7 Wielbiciel#

Chociażby nie pisać głupot, że mam się dopraszać kupującego o dosłanie danych adresowych. I tak dla przykładu, na m-c 12/20 i 1/21 z 8 kupujacych odpowiedziało tylko 2, co oznaczałoby, że 6 przesyłek nie powinnam wysłać do dnia dzisiejszego, ponieważ allegro nie ogarnia problemu, a ci ala doradcy, to osoby wypisujące bzdury, które im allegro podsyła

oznacz moderatorów