anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego kupujący otrzymał rekompensatę?

MAMY ROZWIĄZANIE!
katarzyna-juszki
#7 Wielbiciel#

Klient zakupił  towar  na allegro  lokalnie  zapłacił  jak  bozia przykazała , sprzedający  jak  bozia  przykazała  nadał  paczkę  in post  jak  sobie  życzył  kupujący no  i  wydaje  się   sprawa  załatwiona , niestety  po  pewnym  czasie  wraca  paczka  uszkodzona  KOPERTA  ROZERWANA   zapakowana  w folie in post ,Drodzy Alegrowicze  róbcie  zdjęcia  takich  sytuacji  , ale  wracamy  do  tematu .

No  i  gość piszę  do  mnie  że  nie  otrzymał  ja  podaje  nr  etykiety  by  sprawdził  i  że  nie  odebrał  i proponuję  mu  albo  ponowną  zapłate  za  przesyłkę  lub  odbiór  osobisty  , co  gość  każe  mi  załatwiać  z  allegro  bo  on  biedny  wiadomości  nie  dostał   i wysłać  na  mój  koszt  ponownie  i  co  ALLEGRO  SIĘ  WYPOWIADA  czyli  pracownik   cytat  

SirPablit, czy udało Ci się porozumieć ze sprzedającym?

SirPablit 11 stycznia 2022 07:48
Nie
 
 11 stycznia 2022 15:39
Dobra wiadomość - sprzedający zwrócił wpłatę w kwocie 29,99 PLN. Pieniądze w ciągu 2-3 dni roboczych trafią na rachunek, z którego kupujący wykonał przelew lub na rachunek karty, którą opłacił zamówienie. Zachęcam do oznaczenia dyskusji jako rozwiązanej.
 
No i super  z  konta pau zabrali tyle  co  gość zapłacił  za towar no i wysyłkę  ale  prowizji  i opłaty która doszła  dla allegro ni HUU   i moje  pytanie  co z odstąpieniem  od  umowy  kwestionariuszem  itp  które  są  ogólne  chyba  dla  wszystkich dla  tzw  ochrony  dla  kupujących   cytat  z ogólnych zasad 
 
1. Wypełnij formularz on-line

W terminie 14-180 dni (czyli do 6 miesięcy) od dnia zakupu wypełnij formularz.

2. Rozpatrzymy Twój wniosek

W ciągu kilku dni rozpatrzymy Twój wniosek (w szczególnych przypadkach może to potrwać do 30 dni roboczych). Może się zdarzyć, że poprosimy Cię o przesłanie dodatkowych załączników. Otrzymasz wówczas wiadomość e-mail.

3. Wypłacimy Ci rekompensatę

Rekompensatę wypłacimy na wskazany przez Ciebie rachunek lub bezpośrednio do operatora płatniczego, jeśli zakup został opłacony za pomocą Allegro Zapłać Później lub Allegro Pay.

W większości przypadków zwrot pieniędzy następuje w ciągu tygodnia od wypełnienia formularza.

No  i  bravo  Bravo  Bravo  mamy  rekord  w kilka  godzin  podjęta  decyzja  i  sprzedający  niech  się  buja  z  odzyskaniem  kasy  za  prowizje  opłate  za  przesyłkę  i  jeszcze  mu  konto  na  2  godziny  zablokowali  

jak  ja  zadałem  pytanie  to  juz  mija  14  godzin  i  żadnej  reakcji 

co  zawinił  sprzedający  żeby  tak  o  niego  nie  dbać  wręcz  olewać  Jesteście  cudni  

pozdrawiam  cały  zespół  ALLEGRO 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@katarzyna-juszki w tej sytuacji odrzucilismy wniosek kupującego o rekompensatę. Na Allegro Lokalnie nie ma prowizji tylko opłata za obsługę transakcji, która jest bezzwrotna, ponieważ do transakcji doszło. W sprawie nr. 20427393 napisaliśmy, że chętnie to wyjaśnimy ale poprosimy  o kontakt z nami po zalogowaniu do swojego konta Allegro, poprzez ten formularz.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów