anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego mimo allegro smart pobierana jest od mnie opłata za wysłkę przedmiotu?

endriuf
#7 Wielbiciel#

Reklamujecie się:

"TERAZ ZE SMART SPRZEDAJESZ Z DOSTAWĄ ZA 0 ZŁ. DODAJ ALLEGRO PACZKOMATY INPOST, A MY!!! ZAPŁACIMY ZA DOSTAWĘ". I też taka informacja była przy wystawianiu przedmiotu. A w rozliczeniach z Allegro pojawiło się u mnie:

8 wrz 2022, 08:56

Allegro Lokalnie - nadanie przesyłki InPost

Numer nadania:

660166057234211112349748

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30

kegel24
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Czy może Pani wyjaśnić powód naliczania Allegro paczkomatów pomimo usługi Smart na naszych kontach? Przez ten problem klienci dostają FV z wysyłką naliczaną i zaczyna się batalia - dyskusje, negatywy itp. Zgłosiliśmy to allegro, ale nikt nie odpowiada?

kegel24_0-1696509218533.png

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kegel24 W jaki sposób nadajesz paczki? Czy prawidłowo przekazujesz adres mejlowy i numer telefonu klienta?

https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/usluga-dostawy-jak-poprawnie-przekazac-adres-mailowy-B89wXan7Pi... 

oznacz moderatorów

kegel24
#8 Zapaleniec#

Prawidłowo przekazujemy adres mailowy klienta - nadajemy przesyłki przez Baselinker. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kegel24 Podaj przykładowe numery zamówień, w których naliczona została opłata 

oznacz moderatorów

kegel24
#8 Zapaleniec#
d48d44e0-608c-11ee-be05-fb3d5ed2cb01
 
Mamy również taki komunikat przy wysyłce w tym zamówieniu : Allegro finansuje 8,00 zł z kosztu dostawy w tym zakupie. Różnicę pokryjesz Ty w formie rabatu
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kegel24 Skonsultuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią 

oznacz moderatorów

kegel24
#8 Zapaleniec#

ok, dziękuje sprawa dotyczy także naszego drugiego konta Sma-Kegel24

oznacz moderatorów

kegel24
#8 Zapaleniec#

Czy udało się coś Pani dowiedzieć? Wpadają kolejne takie zamówienia. Tak jak wspominałem, być może problem leży po naszej stronie (typu umowy, sposób rozliczenia), ale jeżeli tak to skąd w innym rodzajach wysyłki nalicza prawidłowo? Dołączam zdjęcia raz jeszcze:

wysyłka-inpost.pngwysyłka-inpost3.pngwysyłka-inpost2.png

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kegel24 Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości, sprawę zbada odpowiedni zespół i kiedy tylko dostanę odpowiedź, to dam Ci znać. 🙂 

oznacz moderatorów

kegel24
#8 Zapaleniec#

Ok, przepraszam, że naciskam 🙂

oznacz moderatorów

kegel24
#8 Zapaleniec#

Otrzymaliśmy maila z kontakt allegro z informacją o przeniesieniu naszych kont i prawidłowym rozliczaniu z InPostu: 

„Otrzymałam informację, że oba Państwa konta zostaną przeniesione na odpowiednią listę w ciągu tygodnia. Konta będą poprawnie rozliczane z dostaw InPost."

 

oznacz moderatorów