Dlaczego mimo allegro smart pobierana jest od mnie opłata za wysłkę przedmiotu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Reklamujecie się:
"TERAZ ZE SMART SPRZEDAJESZ Z DOSTAWĄ ZA 0 ZŁ. DODAJ ALLEGRO PACZKOMATY INPOST, A MY!!! ZAPŁACIMY ZA DOSTAWĘ". I też taka informacja była przy wystawianiu przedmiotu. A w rozliczeniach z Allegro pojawiło się u mnie:
8 wrz 2022, 08:56
Allegro Lokalnie - nadanie przesyłki InPost
Numer nadania:
660166057234211112349748

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Czy może Pani wyjaśnić powód naliczania Allegro paczkomatów pomimo usługi Smart na naszych kontach? Przez ten problem klienci dostają FV z wysyłką naliczaną i zaczyna się batalia - dyskusje, negatywy itp. Zgłosiliśmy to allegro, ale nikt nie odpowiada?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kegel24 W jaki sposób nadajesz paczki? Czy prawidłowo przekazujesz adres mejlowy i numer telefonu klienta?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prawidłowo przekazujemy adres mailowy klienta - nadajemy przesyłki przez Baselinker.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kegel24 Podaj przykładowe numery zamówień, w których naliczona została opłata

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kegel24 Skonsultuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ok, dziękuje sprawa dotyczy także naszego drugiego konta Sma-Kegel24

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy udało się coś Pani dowiedzieć? Wpadają kolejne takie zamówienia. Tak jak wspominałem, być może problem leży po naszej stronie (typu umowy, sposób rozliczenia), ale jeżeli tak to skąd w innym rodzajach wysyłki nalicza prawidłowo? Dołączam zdjęcia raz jeszcze:

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kegel24 Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości, sprawę zbada odpowiedni zespół i kiedy tylko dostanę odpowiedź, to dam Ci znać. 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok, przepraszam, że naciskam 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Otrzymaliśmy maila z kontakt allegro z informacją o przeniesieniu naszych kont i prawidłowym rozliczaniu z InPostu:
„Otrzymałam informację, że oba Państwa konta zostaną przeniesione na odpowiednią listę w ciągu tygodnia. Konta będą poprawnie rozliczane z dostaw InPost."
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »