Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od kilku dni bezskutecznie usiłuję się skontaktować i zamówić rozmowę z konsultantem Allegro. Przed tygodniem udało mi się i wczoraj nawet cudem po kilkudziesięciu próbach takie rozmowy zamówić. Jednak oczywiście nikt nie zadzwonił.
Imprezują!
Najwidoczniej. Najgorsze że kłamią, iż kontakt był. Niestety to frustrujące jest
Nie chcą mieć kontaktu to zawsze jakiś problem.
najlepiej im wychodzi blokowanie kont
@lucia6111 na czym dokładnie polega Twój problem z zamówieniem rozmowy?
przeczytaj jeszcze raz
zamawia, a nikt nie dzwoni.
czytałaś forum? ile tu było takich głosów?
Zakopaliście się w zgłoszeniach i nie nadążacie
Kilkadziesiąt razy próbowałam i nie dało się zamówić. W sumie trzy razy mi się udało, ale i tak nikt nie zadzwonił
Konsultanci już w strojach wieczorowych, w pracy zostały same boty.
@lucia6111 poprosiłam już nasz zespół o kontakt z Tobą.
Sama też zamówiłam po kolejnych kilku 10 razach prób, nową rozmowę. Ale już straciłam nadzieję. Pierwszą rozmowę zamówiłam tydzień temu
@_HolaOla_ "...poprosiłam już nasz zespół o kontakt z Tobą. "
Nie dowierzam, to są właśnie te słynne procedury o których nie wolno wam pisać?
Pamiętam , to jak za dawnych czasów, teraz chyba jeszcze tylko u sąsiadów Moskali tak to nadal działa. Po prostu znajomości, koneksje się liczą, nie ma żadnych procedur.
Czy darowizny (łapówkami niesłusznie zwane) też u was ciągle funkcjonują?
Zmieńcie ten obyczaj, niech Allegro zacznie funkcjonować, tego wam życzę na rok 2025 !
trzeba poczekać aż się wybawią i tak odpowieć będzie automatyczna żadna nowość