Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
czy pkt. 3 przeszedł?
3 tak, dalej nie (4) 5 i 6 ok!!!
Nie rozumiem, bo to nie logiczne, ale dużo gorzej że Allegro nie ma jak zadzwonić, dla mnie to ZERO Service!
@tiloauslodz Czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji? Spróbuj ją odinstalować i zainstalować ponownie.
@tiloauslodz Doprecyzuj proszę co dokładnie się dzieje, czy pojawia się jakiś komunikat? Jeśli tak, to jaki? Prześlij zrzut ekranu z widoczną całą stroną (z paskiem adresowym, datą oraz godziną).
Po kliknięciu na pkt.4 występuje błąd i nie mogę tego wstawić:-(
@tiloauslodz Dziękuję za przysłane zrzuty, konsultuję kwestię wyświetlanego błędu i wrócę z informacją. 😊
@tiloauslodz Wracam z informacją. Proszę, wyloguj się i zaloguj ponownie w aplikacji, przed tym jednak zachęcam abyś zrobił kopię oferty (np. treść tego co przygotowałeś, dodać w notatniku), ponieważ zmiany nie zapiszą się na Twoim koncie i będzie trzeba ponownie wypełnić formularz wystawienia oferty.