anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego status płatności to "rozpoczęta"?

MAMY ROZWIĄZANIE!
ulkajas1
#9 Pomysłodawca#

Witam ,bardzo proszę o sprawdzenie takiego klienta ,próbował coś kupować ,pisał że nie wskakuje mu SMART, napisał mi swój numer telefonu ,żebym pewnie zadzwoniła ,potem niby kupił i cały czas jest płatność rozpoczęta ,nie wiem czy to jakiś kombinator czy może ktoś kto sobie nie może poradzić z kupnem 

TOMASZ (Client:47250467)

ulkajas1_0-1667664138234.png

ulkajas1_0-1667664371623.png

 

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
pinsplash
#21 Demiurg#

@ulkajas1 wyszukiwarka na forum działa. Podpowiedź : skorzystaj.

Podpowiedź No 2 : to wałek, jak płatność U CIEBIE w zakłądce będzie zakończona to wtedy wysyłaj.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
ulkajas1
#9 Pomysłodawca#

dziwny ten klient bo już w październiku się interesował kupnem ,teraz niby kupił a nie zapłacił ,wiem że mam nie wysyłać do puki nie zapłaci ,ale allegro już mi odjęło dwie wysyłki Smart 

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@ulkajas1 Niestety one nie wrócą. Zgłoś go do Allegro - zawieszą konto.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Ten Smart już niestety nie wróci, wysyłasz jak masz środki na koncie, gorzej jak naliczą prowizję a jak się powtarza ten sam klient to zgłoś: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
ulkajas1
#9 Pomysłodawca#

już zgłosiłam ,czekam na odpowiedź ale ten klient mi napisał że zapłacił ale cos tu śmierdzi bo dziwna ta jego wypowiedź 

Witam już przelew poszedł przez PayU. Jak łączyłem to było plus przesyłka, jak osobno to było w smart-sie. Czerwony i biały poszły dwa przelewy w smart-cie.. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jak środki nie dotrą ....to jasne, moje przeczucie>nie jest jednoznaczne że zapłacił.💩

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ulkajas1 potwierdzam, że zamówienie nie jest jeszcze opłacone - status płatności to "rozpoczęta", jednak był to przelew tradycyjny, a taki może się księgować nawet do 5 dni, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. Dopiero, gdy zmieni się status płatności na "zakończona" będziesz mogła wygenerować etykietę na Allegro Lokalnie, aby wysłać to zamówienie 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ulkajas1
#9 Pomysłodawca#

skończyło się dobrze ,kasa dotarła towar wysłany ,dzięki za pomoc i pozdrawiam

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ulkajas1 super! Dziękuję za informację i również pozdrawiam! 😊

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów