Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ,bardzo proszę o sprawdzenie takiego klienta ,próbował coś kupować ,pisał że nie wskakuje mu SMART, napisał mi swój numer telefonu ,żebym pewnie zadzwoniła ,potem niby kupił i cały czas jest płatność rozpoczęta ,nie wiem czy to jakiś kombinator czy może ktoś kto sobie nie może poradzić z kupnem
@ulkajas1 wyszukiwarka na forum działa. Podpowiedź : skorzystaj.
Podpowiedź No 2 : to wałek, jak płatność U CIEBIE w zakłądce będzie zakończona to wtedy wysyłaj.
dziwny ten klient bo już w październiku się interesował kupnem ,teraz niby kupił a nie zapłacił ,wiem że mam nie wysyłać do puki nie zapłaci ,ale allegro już mi odjęło dwie wysyłki Smart
@ulkajas1 Niestety one nie wrócą. Zgłoś go do Allegro - zawieszą konto.
Ten Smart już niestety nie wróci, wysyłasz jak masz środki na koncie, gorzej jak naliczą prowizję a jak się powtarza ten sam klient to zgłoś: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
już zgłosiłam ,czekam na odpowiedź ale ten klient mi napisał że zapłacił ale cos tu śmierdzi bo dziwna ta jego wypowiedź
Witam już przelew poszedł przez PayU. Jak łączyłem to było plus przesyłka, jak osobno to było w smart-sie. Czerwony i biały poszły dwa przelewy w smart-cie.. Pozdrawiam
Jak środki nie dotrą ....to jasne, moje przeczucie>nie jest jednoznaczne że zapłacił.💩
@ulkajas1 potwierdzam, że zamówienie nie jest jeszcze opłacone - status płatności to "rozpoczęta", jednak był to przelew tradycyjny, a taki może się księgować nawet do 5 dni, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. Dopiero, gdy zmieni się status płatności na "zakończona" będziesz mogła wygenerować etykietę na Allegro Lokalnie, aby wysłać to zamówienie 🙂
skończyło się dobrze ,kasa dotarła towar wysłany ,dzięki za pomoc i pozdrawiam
@ulkajas1 super! Dziękuję za informację i również pozdrawiam! 😊