anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego w moich ofertach nie ma dostępnej dostawy w ramach Smart?

shopmax1432
#8 Zapaleniec#

Po usunięciu na moją prośbę zakończonych ofert została zablokowana sprzedaż smart z powodu naruszenia regulaminu allegro. Proszę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

A na AL masz ograniczoną ilość Smarta, może już je wykorzystałeś!!!

W czasie trwania promocji możesz wysłać:

  • 8 zamówień z darmową dostawą Smart! – jeśli masz Allegro Smart! lub
  • 2 zamówienia z darmową dostawą Smart! – jeśli masz Smart! na Star
oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#
Raczej by Ci całkiem zablokowali sprzedaż a nie tylko Smart sprzedaż
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@shopmax1432 chociaż komunikat informuje o złamaniu regulaminu w powiadomieniu jest informacja: "na Twoją prośbę usuneliśmy oferty" i nie wiąże się to z upomnieniem czy utratą oznaczeń w ofertach. 
W Twoich ofertach na Allegro Lokalnie nie ma w tej chwili oznaczenia Smart!, ponieważ jednym z warunków oferowania tej metody jest udostępnienie metody dostawy: Allegro Paczkomaty InPost (jest to coś innego niż oferowane u Ciebie Odbiór w punkcie: Paczkomaty 24/7 InPost - przedpłata. Gdy dodasz odpowiednią metodę dostawy i będziesz spełniać pozostałe warunki opisane tutaj, oznaczenie pojawi się w ofercie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów