Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam czy kupujący ma prawo mnie Szantażować w sytuacji że nie chce wykonać zwrotu dlatego bo prowadzę sprzedaż spoza Polską, otworzył dyskusje bo paczka spóżniła się 4 dni, czy mam prawo przyjąć od niego zwrot czy nie ?
@swmarkiewicz co ma do rzeczy skąd prowadzisz sprzedaż ? to był zwrot czy reklamacja ?
Jak się spóźniła to rozpatrz reklamację, blokada konta nie jest bez przyczyny 😞
Nie chce wykonać zwrotu czy jest taka możliwosc jak nie mialem ogłoszeniu tego
Jako sprzedawca prywatny nie musisz przyjmować zwrotu o ile zaznaczyłeś w ustawieniach że takowych nie przyjmujesz .
Dzięki
A co wtedy z ochroną kupujących
@swmarkiewicz dopytaj się czy to reklamacja bo z Twojego posta tak wynika 🙂 a to co innego niż zwrot, reklamację musisz rozpatrzyć bez względu czy firma czy prywatny 🙂
Jak olejesz dyskusje itp. to wypłacą mu z ochrony i Cię obciążą 😞
Chodzi o zwrot cały czas
Kupującego chronią rożne prawa od regulaminu Allegro aż po prawo konsumenckie, Ty jak prywatny sprzedajacy nie musisz przyjmować zwrotów ale musisz rozpatrzyć reklamację. Jeżeli kupujący składa ją to musisz się do tego odnieś.
Kupujący nawet nie chce odebrać paczki a składa reklamacje, potrzebuje info co mogę w takiej sytuacji zrobić bo okazuje się że po tym jak allegro napisało o reklamacji to odrazu zmienił zdanie i chce zareklamować
nie wiem co robić bo jak nie odbierze paczka nie dotrze do mnie tylko do hurtownika
a czy może złozyć reklamacje na czas dostawy czy jest jakiś okreslony czas spóznienia?