Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry
prosze o pomoc wczoraj pani chciała kupić telefon ale nie poszła zapłata dziś po kontakcie z panią kazała jeszcze raz wystawić i chciała kupić jeszcze raz ar w miedzią czasie ktoś inny kupił przedmiot jak zwrócić pieniądze tej pani? Jak starać się o zwrot prowizji ?
Poproś o numer konta i zrób tradycyjny przelew. Tu piszesz o zwrot prowizji: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2e9d9894-6b6f-4e0c-ba06-3d0721131243
@goska3155 Pieniądze musisz wypłacić na swoje konto i oddać kupującemu zwykłym przelewem, poza Allegro. O anulowanie opłaty za transakcję poproś Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz potwierdzenie zwrotu wpłaty.
Dziękuje za pomoc 🙂