Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 06.12 ok. godz 16:30 dostałem maila o treści: "otrzymaliśmy wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących (POK). Kupujący [nick kupującego] zgłosił w nim nieudany zakup z dnia 18.11.2021, 15:57"
Następnego dnia wysłałem mailem do Allegro potwierdzenie nadania paczki, otrzymałem następującą odpowiedź:
"Proszę o zalogowanie się do konta, którego ta sprawa dotyczy. Muszę mieć pewność, że odpowiedzi udzielam osobie do tego uprawnionej. Po zalogowaniu, proszę wysłać do nas nową wiadomość przez formularz kontaktowy i powołać się na numer tej sprawy, w której obecnie odpowiadam"
Skorzystałem z formularza kontaktowego, dzisiaj rano otrzymałem dwa następujące maile:
O 09:37:
"zaakceptowaliśmy wniosek [nick kupującego] o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących.
Kupujący zgłosił problem z zakupem z dnia 18.11.2021, 15:57. Nie mamy informacji, że udało Ci się go rozwiązać."
O 11:25:
"Dzień dobry,
dziękuje za wiadomość oraz przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Zapoznałam się z Pana sprawą.
Po zweryfikowaniu konta, widzę, że zamówienie zostało już nadane, wysłane oraz dostarczone do Klienta w dniu 22 Lis 2021, 19:08."
Do tej pory moje konto pozostaje zablokowane i mam naliczoną opłatę (wartość transakcji).
Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć w jaki sposób to rozwiązać, skoro droga mailowa z Allegro tak wygląda? Jakiś telefon, infolinia?
Po prawie miesiącu zakupu Kupujący uznał, że towar mu się nie podoba (chyba - nie odpisał na żadną moją wiadomość). Wyszło na to, że według Allegro jestem oszustem a jakakolwiek próby tłumaczenia mają w poważaniu.
W taki sposób tu się traktuje użytkowników i Sprzedających?
@MateuszMmz_ To jest kolejny przykład na to, że należy dbać o zadowolenie klienta, bo inaczej Allegro o to zadba. A gdy ja tu piszę o POK, sprzedawcy mi wypominają, że straszę. Ja nie straszę, ja ostrzegam przed blokowaniem kont.
Chyba nie bardzo rozumiem: kupujący dostał towar, nie napisał do mnie ani jednej wiadomości, a 3 tygodnie później złożył wniosek o zwrot pieniędzy?
1. W takim razie ja proszę o zwrot mojego towaru
2. Czemu Allegro pomimo mojego wyjaśnienia sprawy w terminie uznało, że to ja jestem winny?
To kolejny przykład gdzie kupujący bez próby kontaktu pochopnie zgłasza problem z zakupem który jest do niego wysłany i jest w trakcie dostawy. Po to sprzedawca wprowadza numery nadania aby klient mógł sprawdzić gdzie jego przesyłka ,tyle że mu się nie chce ,bo po co.
@xyz96 tu przyznam Ci rację z POK, nikt nie wierzy, że allegro blokuje konta w tak bezczelny sposób i robi wypłaty za byle co
Sprzedawca działając w sposób zgodny z zawartą umową muszą przyjmować, że brak reklamacji
czy uwag do zamówienia oznacza, że kupujący jest zadowolony
ustawa konsumencka zakłada, że brak zadowolenia z transakcji zgłasza konsument
@MateuszMmz_ to jest twoja wina !
nie masz u siebie wydziału w firmie "zjawisk nadprzyrodzonych i telepatii",
który czyta w myślach nastroje każdej osoby, która coś u Ciebie zakupiła?
A nie przegapiłeś czegoś np: czasu na odpowiedź w dyskusji, brak kontaktu itd 🤔
Może dla ułatwienia w rozeznaniu sprawy wypiszę daty kolejnych maili:
1. 06.12 16:26 odebrałem email: "wniosek w POK" (kupujący zgłosił problem i zwrot kosztów)
2. 07.12 09:41 odebrałem email: "Proszę o załączenie do końca dnia potwierdzenia nadania przesyłki lub zwrotu pieniędzy kupującemu"
3. 07.12 13:52 wysłałem email z dowodem nadania
4. 07.12 16:02 otrzymałem email: "Proszę o skorzystanie z formularza kontaktowego Allegro" - od razu to uczyniłem, treść ta sama co w wysłanym emailu z pkt. 3
5. 07.12 16:34 otrzymałem email: "Przyjęliśmy zgłoszenie"
6. 08.12 09:37 otrzymałem email o którym już napisałem powyżej
Póki co napisałem dzisiaj o 17:53 do Allegro w tej sprawie, ale moje konto jest dalej zablokowane i jestem "trochę pieniędzy" do tyłu
Wszystkie maile i zgłoszenia wysłałem w terminie
@MateuszMmz_ wyjaśniam to dla Ciebie! Poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, dam znać gdy tylko otrzymam odpowiedź.
Dodatkowo przesyłam zrzuty ekranu ze strony InPost z całą "podróżą" paczki - jak widać kupujący ją odebrał i nie wystąpił problem z transportem, a sam Kupujący otrzymał nr przesyłki mailowo (InPost na bieżąco informuje o paczkach)
@MateuszMmz_ bardzo się cieszę, że masz to potwierdzenie! Przepraszam, że czekałeś na odpowiedź.
Konsultowałam tą sprawę, napisz proszę tutaj powołaj się na sprawę nr. 19521811, prześlij proszę zrzuty ekranu takie jak ten tutaj 👆 z numerem przesyłki i taki który załączyłeś w e-mailu w sprawie nr. 19521811 z danymi odbiorcy.
Pamiętaj tylko proszę, żeby być zalogowanym na właściwym koncie Allegro.
Trzymam kciuki, żeby szybko udało się zakończyć tą sprawę!