anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dziwny kupujący - co zrobić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:58581685
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, ostatnio wystawiłem przedmiot na sprzedaż, na allegro lokalnie i napisał do mnie po angielsku kupujący
O dziwo nie podawał żadnych maili, linków i tym podobnych. Po kilku wymienionych między nami zdaniach gdzie informował mnie między innymi o tym że kupuje towar dla znajomego w Polsce, ten kupił przedmiot. Cały czas pisał że są jakieś błędy strony i nie może zamówić przedmiotu. Gdy zamówił ode mnie towar, mówił że zapłacił ale nie otrzymał potwierdzenia i że allegro zwróciło mu pieniądze. Widziałem że kilka razy próbował płacić i w zakładce "zamówienia od kupujących" na przemian pisało że płatność nieudana lub anulowana. Potem zapytał czy przyjmuję przelewy z Baku, Azerbejdżan, odpowiedziałem że przecież płaci przez allegro a nie bezpośrednio na moje konto. Powiedział że spróbuje jeszcze raz zapłacić.

Czy jest to jakaś nowa forma oszustwa? Np. gościu myślał że nie zapłaci a ja mu wyślę? Czy jest to celowe przetrzymywanie przedmiotu, abym go nie sprzedał? Sytuacja jest o tyle stresująca że przedmiot jest bardzo drogi.

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:58581685 To może być próba oszustwa, ale niekoniecznie. Jeśli nie będziesz miał wpłaty tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ lub na koncie bankowym, które mu podasz, niczego nie wysyłaj. Nie wierz w żadne zapewnienia o wpłacie i potwierdzenia przelewów, które mogą być fałszywe.

Tylko po widocznej wpłacie wysyłasz towar. Niech płaci jak chce, aby naprawdę zapłacił.

oznacz moderatorów
Client:58581685
#8 Zapaleniec#

Zrobili teraz na allegro lokalnie tak, że dopiero po otrzymaniu wpłaty wyświetlają się dane kupującego, więc nawet jakbym chciał to nic nie wyślę bo zwyczajnie nie wiem do kogo 🙂

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:58581685 Zapłacił??? Widzisz gdzieś pieniądze?? Nie zapłacił - nie wysyłasz.

Jeśli zapłacił na konto i masz tą wpłatę, niech Ci poda adres do wysyłki.

oznacz moderatorów
Client:58581685
#8 Zapaleniec#

Nie zapłacił, ani ja mu nie podawałem swojego konta, znam metody oszustów, sprzedaż tylko i wyłącznie przez stronę albo odbiór osobisty. Tylko z takim czymś jak teraz się jeszcze nie spotkałem, zapytałem na forum bo może ktoś już się z taką formą oszustwa spotkał i by oszczędził mi czas i nerwy

oznacz moderatorów
terazauto
#13 Ambasador#

Chopie, dej se spokój.... prawdopodobnie chcą Cię dmuchnąć.

oznacz moderatorów
Client:58581685
#8 Zapaleniec#

Nie da się usunąć aukcji, jak przedmiot został kupiony i nieopłacony, szukałem wszędzie ale nie znalazłem takiej opcji jak np. anulowanie sprzedaży

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:58581685 Na Lokalnie niepłacona transakcja wznowi Ci się automatycznie po pięciu dniach. Możesz zablokować wznowienie, zobacz tu; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wystawianie-ogloszen-na-allegro-lokalnie/jak-wystawic-ogl...

oznacz moderatorów
Client:58581685
#8 Zapaleniec#

Poczekam do popołudnia na dalszy rozwój sprawy, jak coś spróbuję napisać do supportu allegro może by wcześniej usunęli, szkoda by było czekać 5 dni, jak mam drugiego chętnego, tym razem normalnie z Polski. Dzięki za pomoc, napiszę potem co z tego wynikło  

oznacz moderatorów
Client:58581685
#8 Zapaleniec#

Wczoraj kupujący napisał że dzisiaj opłaci towar. Napisałem dzisiaj do niego, ale brak jakiegokolwiek kontaktu, a w dalszym ciągu jest napisane że płatność anulowana. Proszę o usunięcie aukcji lub anulowanie sprzedaży tak abym mógł ponownie wystawić ogłoszenie. Sprawa jest o tyle pilna, ponieważ karty graficzne z dnia na dzień tanieją, a ja na takim zamawianiu bez płacenia tracę. Link do aukcji: https://allegrolokalnie.pl/oferta/radeon-rx-5700-xt-sapphire-pulse-8gb-gddr6

@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Byłbym wdzięczny za szybką pomoc. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:58581685 widzę Waszą rozmowę. Prześlę ją i to konto do weryfikacji i gdy tylko otrzymam odpowiedź wrócę z nią tutaj. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:58581685
#8 Zapaleniec#

Dobrze, dziękuję bardzo. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:58581685 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy konto tego kupującego.  Nie mamy technicznej możliwości przyspieszenia wznowienia oferty, ale skoro konto kupującego zostało zablokawne, możesz zakończyć ofertę i wystawić ją ponownie.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:58581685
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję za szybką pomoc. Powiem znajomym i rodzinie o tej metodzie oszustwa. Jak zwykle można na was liczyć. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
Danti20
#8 Zapaleniec#

Witam, mam podobny problem a mianowicie jeden z użytkowników Allegro zapewnił mnie że wpłacił za produkty (8 szt.) A nic nie wpłynęło i dopiero po 5 dniach mogłem ponownie wstawić na aukcje. Czy można z taką osobą coś zrobić? 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Danti20 możesz nam to zgłosić, a my zweryfikujemy tego kupującego 🙂 Podaj proszę ID transkacji albo numer tej oferty. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Danti20
#8 Zapaleniec#

Nr płatności: 0f92eed0-4d96-4ac7-aef7-5bc40039e410

Client:105623693

Screenshot_2022-06-13-21-31-48-483_pl.allegro.sale.jpg

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Danti20 Dziękuję za zgłoszenie, konto zostanie zablokowane. 

oznacz moderatorów