Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, ostatnio wystawiłem przedmiot na sprzedaż, na allegro lokalnie i napisał do mnie po angielsku kupujący
O dziwo nie podawał żadnych maili, linków i tym podobnych. Po kilku wymienionych między nami zdaniach gdzie informował mnie między innymi o tym że kupuje towar dla znajomego w Polsce, ten kupił przedmiot. Cały czas pisał że są jakieś błędy strony i nie może zamówić przedmiotu. Gdy zamówił ode mnie towar, mówił że zapłacił ale nie otrzymał potwierdzenia i że allegro zwróciło mu pieniądze. Widziałem że kilka razy próbował płacić i w zakładce "zamówienia od kupujących" na przemian pisało że płatność nieudana lub anulowana. Potem zapytał czy przyjmuję przelewy z Baku, Azerbejdżan, odpowiedziałem że przecież płaci przez allegro a nie bezpośrednio na moje konto. Powiedział że spróbuje jeszcze raz zapłacić.
Czy jest to jakaś nowa forma oszustwa? Np. gościu myślał że nie zapłaci a ja mu wyślę? Czy jest to celowe przetrzymywanie przedmiotu, abym go nie sprzedał? Sytuacja jest o tyle stresująca że przedmiot jest bardzo drogi.
@Client:58581685 To może być próba oszustwa, ale niekoniecznie. Jeśli nie będziesz miał wpłaty tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ lub na koncie bankowym, które mu podasz, niczego nie wysyłaj. Nie wierz w żadne zapewnienia o wpłacie i potwierdzenia przelewów, które mogą być fałszywe.
Tylko po widocznej wpłacie wysyłasz towar. Niech płaci jak chce, aby naprawdę zapłacił.
Zrobili teraz na allegro lokalnie tak, że dopiero po otrzymaniu wpłaty wyświetlają się dane kupującego, więc nawet jakbym chciał to nic nie wyślę bo zwyczajnie nie wiem do kogo 🙂
@Client:58581685 Zapłacił??? Widzisz gdzieś pieniądze?? Nie zapłacił - nie wysyłasz.
Jeśli zapłacił na konto i masz tą wpłatę, niech Ci poda adres do wysyłki.
Nie zapłacił, ani ja mu nie podawałem swojego konta, znam metody oszustów, sprzedaż tylko i wyłącznie przez stronę albo odbiór osobisty. Tylko z takim czymś jak teraz się jeszcze nie spotkałem, zapytałem na forum bo może ktoś już się z taką formą oszustwa spotkał i by oszczędził mi czas i nerwy
Chopie, dej se spokój.... prawdopodobnie chcą Cię dmuchnąć.
Nie da się usunąć aukcji, jak przedmiot został kupiony i nieopłacony, szukałem wszędzie ale nie znalazłem takiej opcji jak np. anulowanie sprzedaży
@Client:58581685 Na Lokalnie niepłacona transakcja wznowi Ci się automatycznie po pięciu dniach. Możesz zablokować wznowienie, zobacz tu; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wystawianie-ogloszen-na-allegro-lokalnie/jak-wystawic-ogl...
Poczekam do popołudnia na dalszy rozwój sprawy, jak coś spróbuję napisać do supportu allegro może by wcześniej usunęli, szkoda by było czekać 5 dni, jak mam drugiego chętnego, tym razem normalnie z Polski. Dzięki za pomoc, napiszę potem co z tego wynikło
Wczoraj kupujący napisał że dzisiaj opłaci towar. Napisałem dzisiaj do niego, ale brak jakiegokolwiek kontaktu, a w dalszym ciągu jest napisane że płatność anulowana. Proszę o usunięcie aukcji lub anulowanie sprzedaży tak abym mógł ponownie wystawić ogłoszenie. Sprawa jest o tyle pilna, ponieważ karty graficzne z dnia na dzień tanieją, a ja na takim zamawianiu bez płacenia tracę. Link do aukcji: https://allegrolokalnie.pl/oferta/radeon-rx-5700-xt-sapphire-pulse-8gb-gddr6
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Byłbym wdzięczny za szybką pomoc. Pozdrawiam
@Client:58581685 widzę Waszą rozmowę. Prześlę ją i to konto do weryfikacji i gdy tylko otrzymam odpowiedź wrócę z nią tutaj.
Dobrze, dziękuję bardzo.
@Client:58581685 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy konto tego kupującego. Nie mamy technicznej możliwości przyspieszenia wznowienia oferty, ale skoro konto kupującego zostało zablokawne, możesz zakończyć ofertę i wystawić ją ponownie.
Bardzo dziękuję za szybką pomoc. Powiem znajomym i rodzinie o tej metodzie oszustwa. Jak zwykle można na was liczyć. Pozdrawiam
Witam, mam podobny problem a mianowicie jeden z użytkowników Allegro zapewnił mnie że wpłacił za produkty (8 szt.) A nic nie wpłynęło i dopiero po 5 dniach mogłem ponownie wstawić na aukcje. Czy można z taką osobą coś zrobić?
@Danti20 możesz nam to zgłosić, a my zweryfikujemy tego kupującego 🙂 Podaj proszę ID transkacji albo numer tej oferty.
Nr płatności: 0f92eed0-4d96-4ac7-aef7-5bc40039e410
Client:105623693
@Danti20 Dziękuję za zgłoszenie, konto zostanie zablokowane.