anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Etykieta jest nie aktualna

123kropkas
#7 Wielbiciel#

Witam, wygenerowałem etykietę i ją wydrukowałem, ale nie mogę nadać paczki w paczkomacie. Pojawia się komunikat, że etykieta jest nieaktualna, a klient czeka na towar. Proszę o pilną pomoc. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

Zadzwoń na infolinię InPost pod numer 722 444 000.Tam dowiesz się co z etykietą.Konsultant/ka będzie mogła ją ponownie aktywować lub anulować.W przypadku anulowania koszty Ci zwrócą, a Ty będziesz mógł opłacić nową.Chyba że jest to etykieta w ramach Smart.Wszystkiego tam się dowiesz.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów