Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Stworzyłem etykietę wysyłki w telefonie. Gdzie ją znaleźć?
@Client:102054831 Etykietę znajdziesz w szczegółach zamówienia, którego dotyczy. Dokładnie w zakładce "Sprzedane".
obejrzałem wasze video z tworzeniem etykiety i na tym mój z czterech kroków się zakończył w tym działaniu. Nacisnąłem stwórz etykietę i dalej już nic się nie działo, nie było drukuj, lub zapisz etykietę. Co dalej mam z tym fantem uczynić ?
@Client:102054831 Wyczyść ciastka i pamięć podręczną oraz sprawdź, czy możesz ją wygenerować na innej przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, prześlij mi proszę zrzut całego swojego ekranu okna przeglądarki (wraz z widoczną datą i godziną).
Dochodzę tylko dotąd, tworzę etykietę wciskając przycisk widoczny na ekranie, chwilę się buforuje i dalej już nic się nie dzieje. To samo jest po Pani zaleceniach na Operze jak i na Google Chrome
@Client:102054831 Popraw proszę ulicę punktu nadania przesyłki (nie wprowadziłeś nazwy ulicy, tylko jej numer). Następnie spróbuj pobrać etykietę ponownie. 🙂
Dziękuję za zwrócenie uwagi. Już przesyłka wysłana