Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie mogę pobrać etykiety? Jest informacja " Pobieranie nie powiodło się". Ta sytuacja trwa już od wczoraj wieczorem. Zaznaczam że wszystkie inne rzeczy pobieram z pozytywnym rezultatem.
@Client:43010589 jak rozumiem problem dotyczy zamówienia 637475fd-7090-40c3-b051-c3d4eccbc389? Widzę, że etykieta jest wygenerowana poprawnie. Zweryfikuję tę kwestię i wrócę do Ciebie z informacją.
@Client:43010589 czy mógłbyś podać, z jakiego telefonu korzystasz (IOS/Android) i jaką masz aktualnie zainstalowaną wersję aplikacji?
@Client:43010589 dziękuję 🙂 Już działam. Na ten moment mogę zaproponować Ci pobranie etykiety na komputer, nie powinny występować problemy. Postaram się jak najszybciej wrócić do Ciebie z informacją w tej sprawie.