anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ile mam czasu na nadanie paczki allegro smart paczkomat Inpost

krupskim
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

krupskim
#7 Wielbiciel#

Konkretnie - kupujący nabył 23.05 przedmiot wystawiony na allegro lokalnie z opcją Smart . Wybrał paczkomat Inpost . W ogłoszeniu nie podałem , że do 31.05 będę przebywał w sanatorium i wysyłka nie będzie realizowana / mój błąd / . Ile mam czasu na nadanie tej przesyłki , wygenerowania kodu ? Czy wygenerowanie 23.05 kodu przesyłki pozwoli na wysłanie paczki 02.06? 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@krupskim niby w ciągu 7 dni powinieneś wysłać. Napisz do kupującego jaka sytuacja może zrozumie i zaczeka. Wrócisz to nadasz.

oznacz moderatorów

krupskim
#7 Wielbiciel#

Kupujący już się zgodził na to ,że paczka dotrze za 10-12 dni. Mi chodzi o terminy do realizacji darmowej wysyłki - Smart , Inpost

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@krupskim wygenerowana etykieta ważna jest przez 30 dni. A ile czasu jest na wygenerowanie nie wiem konkretnie. Ale w Twoim przypadku na pewno będziesz mógł spokojnie wygenerować.

oznacz moderatorów

krupskim
#7 Wielbiciel#

OK - dzięki za odpowiedź. Liczę , że ktoś , jakiś moderator z allegro potwierdzi moje i twoje przypuszczenia i będzie po problemie.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@krupskim zgodnie z zasadami Sprzedający powinien wskazać termin dostawyjeżeli przekracza on 7 dni od momentu zawarcia Transakcji, przy czym czas dostawy nie może być dłuższy niż 10 dni.
W opisywanym przypadku będziesz wciąż miał możliwość wygenerowania etykiety Allegro Paczkomaty InPost w ramach Smart! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

krupskim
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź Pani Moniko. Jeśli wygeneruję etykietę np 29.05 to przesyłkę będę mógł nadać/włożyć do paczkomatu 02.06 ?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@krupskim tak, najważniejsze, że kupujący wie o tym i godzi się na późniejszą wysyłkę. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

krupskim
#7 Wielbiciel#

Ok - tak , przede wszystkim poinformowałem i przeprosiłem kupującego  za zaistniałą sytuację. Wszystko zostało uzgodnione zgodnie z jego wolą. Dziękuję .  

oznacz moderatorów