Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak jak w tytule. Anulowałam transakcje gdyż klientka zakupiła ilość, która nie zmieści mi sie do paczkomatu na jedną etykiete i wyczuwam że Pani zaczyna sie niecierpliwić. Mineła doba od zwrotu, ode mnie pieniądze znikneły, prowizja też została mi zwrócona, jeszcze tylko klientka czeka
@angelaaaa19 Po prawidłowym zleceniu zwrotu środki wrócą do kupującego - w zależności od metody płatności - w ciągu 3 do 7 dni roboczych.
W przypadku zwrotu środków przez payu, Kupujący otrzyma środki w ciągu około 2-3 dni roboczych. Kupujący otrzyma zwrot środków: na konto bankowe, z którego wykonał przelew lub na rachunek karty, którą płacił. Wyślij klientowi potwierdzenie zlecenia transferu środków - reszta już nie jest zależna od Ciebie.
Taki zwrot powinien być w ciągu kilku dni, jak płaciła BLIKiem dłużej.