anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak anulować negatyw

MAMY ROZWIĄZANIE!
VEARS
#7 Wielbiciel#

Ja mam teraz taki problem ze co kilka dni ktoś kupuje u nas na aukcji , oczywiście produkty wysyłane tego samego dnia , kupujący ( już 3 Nicki) odbiera , nawet nie zgłasza reklamacji tylko od razu negatywy bez uzasadnienia czy wysłania zdjęcia czy informacji o chęci zwrotu produktu. tak nie zachowują się normalni kupujący. I zero odpowiedź na pytanie o co chodzi.l i dlaczego negatyw.. Przecież to oczywiste że są to zakupy konkurencji celem wystawienia negatywa. Jak anulować takie negatywy bo raz próbowaliśmy to allegro olało sprawe...

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19
LEW433
#21 Demiurg#

Zgłosić tu na forum i moderacja się przyjrzy. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
Monika__L
#16 Inspirator#

Nic nie zrobisz 

allegro tez nie

kupujacy maja prawo do subiektywnej oceny i nie musza jej argumentować 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@VEARS przykro mi, ale kupujący ma prawo do subiektywnej opinii, a tak jak napisaliśmy w korespondencji e-mailowej ocenę możemy usunąć tylko w konkretnych przypadkach
Jeśli uważasz, że kupujący kupują u Ciebie tylko po to, aby wystawić Ci negatywną ocenę, napisz proszę do nas za pomocą tego formularza i prześlij loginy osób oraz numery zamówień, w których takie zdarzenie miało miejsce. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
VEARS
#7 Wielbiciel#

opinia opinią ale jak mozna dac 1 za obsługe kupującego gdy produkt zakupiony  jest wysylany tego samego dnia i odebrany nastepnego .w międzyczasie zero kontaktu ze cos jest nie tak tylko negatyw bez zadnego komentarza lub zwrotu produktu ( gdy subiektywnie wg kupującego cos jest nie tak ) ...przeciez w tym nie ma zadnej logiki . i nie sa to tanie rzeczy ze można machnać reką....:)

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@VEARS treść ostatniego negatywa jednoznacznie wskazuje na kulawą obsługę , trudno dociec za co są pozostałe .

oznacz moderatorów
VEARS
#7 Wielbiciel#

akurat mowie o 2 poprzednich, ten ostatni negatyw tez wyssany z palca i jest to osoba , z tego co juz wiem,  która siedzi w tej samej branzy co ja :). dowiedziałam sie od znajomego. przesylka byla bardzo dobrze zabezpieczona. i nie ma takiej możliwości fizycznej aby cokolwiek sie rozlało gdyby nawet cegła spadla:) zglosze to do allegro

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

I tak właśnie jest, piszą że to źli są kupujacy a takie kwiatki, sprzedajacy robią to sami sobie.

oznacz moderatorów
VEARS
#7 Wielbiciel#

nikt nie mowie ze kupujący sa żli  tylko  każdy normlany kupujacy gdy rzeczywiscie produkt nie spelnia jego oczekiwań , jest niezgodny z opisem lub rzekomo pobity  prosi albo o zwrot pieniędzy albo zwraca produkt. a gdy ktos odbiera i od razu wystawia komentarz negatywny - przecież to oczywiste ze robi to złośliwie:)

oznacz moderatorów
Monika__L
#16 Inspirator#

Dokladnie

oninsa tacy biedni bo dostali połamane kredki. Piszą negatyw ale nie chcą ponownej wysyłki ani zwrotu pieniedzy. Zapłacili a maja śmieci do wyrzucenia

 

oznacz moderatorów
VEARS
#7 Wielbiciel#

doglądnie a Sprzedający są takimi **piiip**ami,  ze mimo iz wysyłają setki przesyłek i same pozytwy, to raz na jakis czas, chyba z nudów  -  kuszą los i wysyłają produkty nie zabezpieczone bądź niezgodne z opisem itd i tylko po to by sprawdzić reakcje kupującego  - czy wystawi negatwy czy nie:) paranoja 🙂

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@VEARS nie..... ale może trzeba zmienić podejście , skoro klient informuje Cię o uchybieniu , nieważne w jaki sposób to robi wypadałoby choć postarać się rozwiązać problem , a nie jak Ty ...kombinować jak negatyw usunąć .,

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@mdrogeria chyba nie trafiłeś jeszcze na trudny przypadek

ja właśnie wyłapałem negatywa

bo kupujący założył dyskusję 2h po odebraniu przez nas jego zwrotu -

Powód rozpoczęcia Dyskusji: brak zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu

za stwierdzenie w dyskusji cyt

zwroty wpłat wykonujemy zgodnie z przepisami i zawartą umową jaki jest problem i co mamy wyjaśniać?

Pytam ponownie? Czy ma Pan jakiś problem z transakcją? Czy otrzymał Pan zły produkt? Czy zostały złamana umowa lub polskie przepisy?

Czy ma Pan problem ze zrozumieniem jakiegoś pkt umowy lub regulaminu allegro?

 

oczywiście do tego doszły minimalne noty za produkt i obsługę.

Kupujący stwierdził, że zadaję przemądrzałe pytania

 

jak można zmienić podejście ? traktować kupujących jak **piiip**ów czy debili lub jeszcze gorzej?

przypominam, że ustawa konsumencka obowiązuje od kilkunastu lat i to w całej europie podobna, obowiązkowe klauzule informacyjne są zawarte w umowie/ofercie

 

Sorry ale ja się na to nie godzę - uważam, że dobra obsługa wymaga podejścia z szacunkiem, po partnersku, a nie traktowania kogoś jako osoby gorszego sortu

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@RED po kiego .... wdajesz się w dyskusję z klientem , u mnie jest króto ,, zwrot zweryfikowany bez zastrzeżeń , dokument zwrotu środków przekazany do księgowości , niebawem pieniążki pokażą się na Państwa koncie .

oznacz moderatorów
VEARS
#7 Wielbiciel#

oczywiscie ze tak, dwa pierwsze nagatywy   - dzownilam pisałam jak mozna rozwiazac sprawę np zwracając pieniadze po odelslaniu produktu i o co chodzi ze tym nagatwywami...nic..cisza.. zglosilam do allegro dziwne zachowanie kupujących  i tez nic - olewka ( bo klient moze co chce  :)....ostatni negatyw rowniez od rana probuje sie telefonicznie skontaktowac aby uzyskac zdjecia rzekomego zbitego produktu....zero reakcji..poczekam klika dni i poprosze allegro o zweryfikowanie czy tych 3 którzy mi wystawili negatywy - nie ma miedzy nim jakich powiązań....bo ten ostatni nagatwy - to jest 100% osoba która sprzedaje to samo co ja na allegro tylko pod innym nickiem 🙂

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@VEARS wiadomo ... w transporcie może się wszystko przytrafić , są klienci ,z którymi kontakt jest trudny , a często wręcz nie możliwy ... niemniej uważam ,że grzeczny telefon o odpowiedniej porze dnia potrafi zdziałać cuda .

oznacz moderatorów
VEARS
#7 Wielbiciel#

oczywiscie. cały czas probuje kontaktu z tymi 3 nickami 🙂

oznacz moderatorów
VEARS
#7 Wielbiciel#

jak zwykle intuicja mnie nie zawiodła, wspominałam ze użytkownik zgłosił ze produkt otrzymał rozlany ( za 240 zł)  i wystawił negatywa. Jako ze nie uzyskałam żadnych zdjęć oraz żadnego żądania  wymiany lub zwrotu ( co bylo do przewidzenia ) zadzwoniłam do kupującego , gdy tylko wspomniałam w jakiej sprawie dzwonię oraz razu rozłączenie i zablokowanie mego telefonu. Czyli definitywnie zakup zrobiony tylko aby wystawić negatywa ( tak jak poprzednie)  . Komentarze oraz  ocene powinny byc usuniete przez allegro 🙂

oznacz moderatorów
Monika__L
#16 Inspirator#

Tak ale Allegro ci tu nic nie pomoże bo ta osoba miała prawo zrobić u ciebie te zakupy

możesz jedynie jakoś z Gracja odpowiedzieć na komentarz

oznacz moderatorów
VEARS
#7 Wielbiciel#

tak oczywiście, gdyby te komentarze wyssane z palca nie przekładały sie na tzw jakosc sprzedazy  czytaj utrate statusu super sprzedawcy to bym odpowiedziała i zapomniala. Ale przez takie zlosliwe i nie majace odbicia w prawdziwe komentarza utraciłam ten status a to przegląda sie na ilość sprzedaży - zauważyłam. Tylko dlatego chodzi mi o ich usuniecie ..nic wiecej

oznacz moderatorów