Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Chciałbym na allegrolokalnie anulować sprzedaż. Kupujący przelał już pieniądze do allegro. Sprawdziłem sprzedawany przedmiot ponownie i zauważyłem, że nie jest on w 100% sprawny. Poinformowałem o tym kupującego i chcemy teraz anulować tę transakcję. Jak to możemy zrobić?
Pozdrawiam,
Hubert
@hubert1088 Za porozumieniem stron możecie anulować, w zasadzie już to zrobiliście. Niech kupujący poda Ci nr rachunku bankowego do zwrotu wpłaty i oddaj mu pieniądze zwykłym przelewem, bezpośrednio na jego konto bankowe, przez Allegro Finanse nie oddasz.
O zwrot naliczonej prowizji możesz poprosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz potwierdzenie zwrotu pieniędzy i najlepiej pisemną rezygnację kupującego z towaru.
Ale ja nie otrzymałem jeszcze tych pieniędzy na swoje konto bankowe. Gdzie one teraz są?
Jeśli kupujący Ci zapłacił, pieniądze masz tu:
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
A wypłacasz je na swoje konto tak:
@hubert1088 Jeżeli kupujący zapłacił, są tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ Jeśli ich tam nie ma, kupujący nie zapłacił.
Aby pojawiły się na koncie bankowym, musisz je sobie na konto wypłacić. Nawet bez wypłaty możesz zwrócić kupującemu pieniądze już teraz z innych swoich środków, a wypłatę jego pieniędzy na konto zlecisz później.
@hubert1088 to ja tylko dodam, że została nałożona blokada wypłat dla bezpieczeństwa i wypłata na konto bankowe będzie możliwa jutro po 16:30 🙂
Dzien dobry, ktos kupil przedmiot z odbiorem osobistym ale prosi o wysylke do GB, ktorej nie chce wykonywac, nie bylo jej w opcji na allegro, jak anulowac sprzedaz? Nie mam pieniedzy na tym koncie allegro jeszcze.
Jeśli chce i opłaci koszt wysyłki do GB to może warto jednak mu wysłać. Nie wysyłaj jednak zanim nie otrzymasz środków na swoje konto . Jeśli jednak nie chcesz tam wysyłać to poproś tego klienta o numer konta do zwrotu środków.
Słabo sprecyzowane to pytanie. Z odbiorem osobistym, ale z przedpłatą czy bez? Jak bez to będziesz miał ciężko odzyskać prowizję, klient musiałby potwierdzić, że do transakcji nie doszło. Jak z przedpłatą i nie wypłaciłeś tych pieniędzy to możesz kliknąć na ostatnio sprzedane i pod zamówieniem po lewo masz ZWRÓĆ PIENIĄDZE. A jeśli dopłaci za wysyłkę to przecież możesz też sprzedać....