Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chce aby zwrócono mi prowizje ze sprzedaży w lokalnie. Klient kupił na ponad 1500 zł i nie opłacił
Klient kupił 3 przedmioty po 500zl każdy .
Nie opłacił
Chciałbym zwrot prowizji
Pisz bezpośrednio do portalu ,przedstaw dokładnie problem .Mimo że regulaminowo na AL nie ma zwrotów transakcyjnych to po dobrym uzasadnieniu jest szansa na odzyskanie utraconych środków.
Umów rozmowę telefoniczną z allegro i wyjaśnij.
Mnie skorygowano naliczone opłaty:
Jeśli miał płatność z góry albo kamień w wodę (nic nie zrobił), to nie masz żadnych opłat, bo sprzedaż się anuluje automatycznie po 5 dniach.
Gorzej jak wybrał pobranie (w tym przypadku nie) lub odbiór osobisty - wtedy to opłaty zostaną naliczone. Wówczas allegro może okazać łaskę.
Poczytaj w pomocy:
@patrykmaju Gdy klient nie zapłaci z góry, Allegro nie nalicza prowizji, chyba że kupujący wybierze wysyłkę za pobraniem lub odbiór osobisty. Najlepiej więc nie udostępniać tych ostatnich metod dostawy. Napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... i poproś o anulowanie naliczonych opłat. Wyjaśnij sprawę. Dobrze byłoby mieć od kupującego pisemne info, że rezygnuje z towaru. Allegro może też skontaktować się z kupującym i o to zapytać.
@patrykmaju jeżeli chodzi o zakupy w ofertach: f77d7b42-3cd3-489c-8f65-6409cec73e65 oraz f77d7b42-3cd3-489c-8f65-6409cec73e65 to nie została naliczona opłata za obsługę transakcji, ponieważ tak jak podpowiadali @xyz96 i @cookie000 pobieramy tą opłatę dopiero, gdy kupujący zapłaci. Możesz to sprawdzić w tej zakładce.