anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieaktywne wypłaty

GermanRc
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_   

Ostatnio PayU poprosił o weryfikacje. Super , przesłałem wszystko co potrzeba. Wszystko niby aktywne. Miałem ustawione wypłaty co poniedziałek. Dziś zdziwienie bo niby PayU aktywne a wypłaty brak. Przelewy24 nic nie chciało a tu nagle wypłaty nieaktywnie i do ponownej weryfikacji.  Przesłałem dokumenty i czekam na weryfikacje. Ale najlepsze jest to że miałem aktywne wypłaty co poniedziałek a ty nagle w ustawieniach "na żądanie" Ustawiłem więc na wtorek. Czy mogę widzieć o co tu chodzi ? Bo coraz więcej osób ma problemy z wypłacaniem swoich zarobionych pieniędzy .... 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@GermanRc Moim zdaniem tu chodzi o pieniądze 🙂 Im dłużej operator przetrzyma Twoje środki, tym dla niego lepiej. Niech zgadnę - nie masz od Allegro lub operatora żadnych informacji, co się nie zgadza, czego jeszcze potrzebują, dlatego pytasz o to na forum i czekasz, a czas to pieniądz 🙂

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GermanRc dziękuję, ze napisałeś do nas w tej sprawie. Operator płatności na podstawie ustawy z 1. marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu może wymagać dodatkowej weryfikacji. Nie wystrasz się proszę, to brzmi bardzo poważnie, ale jest to standardowa procedura. Widzę, że wysłałeś dokumenty i są właśnie w trakcie weryfikacji. Jeżeli chcesz ją przyspieszyć to bardzo proszę napisz do nas przez ten formularz

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

GermanRc
#9 Pomysłodawca#

Ja wszystko rozumiem , ale nie rozumiem skąd brak wypłat z PayU skoro są one już zweryfikowane i aktywne i skąd zmiana bez mojej wiedzy wypłat z poniedziałkowej na " na żądanie". 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GermanRc brak wypłat z PayU jest spowodowany dodatkową weryfikacją.  Natomiast w sprawie sytuacji z operatorem Przelewy24 i zmianą częstotliwości wypłat bardzo proszę napisz do nas tutaj, ponieważ wtedy Doradca będzie mógł skontaktować się bezpośrednio z operatorem i wyjaśnić sprawę.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów