anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak rozwiązać problem z ponownym nadanem zwrotu ponownym wyslaniem

jpw1984
#7 Wielbiciel#

Wysłałem przez inpost allegro smart paczkę  kupujący nieodebral z powodu braku czasu  na odebraniem paczki .Poinformował  mnie o tym że nadal jest zainterosany posiadaniem tej paczki.Nie wiem co dalej czy ponowne wysłać że stara etykieta czy dogadać  się  ze wyślę poza allegro  inpost a kupujący opłaci koszta ponowniego wysłania.Prosze o rozwiązanie tego problemu.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jpw1984 Cześć. 🙂 Tej paczki nie nadasz już na starej etykiecie. Nadaj ją poza Allegro (np. z aplikacji InPost), zachowaj dla bezpieczeństwa numer nowej paczki 🙂 

Pamiętaj, że cena wysyłki może być inna niż na Allegro — przed nadaniem sprawdź to tutaj: https://inpost.pl/wysylam 

oznacz moderatorów

jpw1984
#7 Wielbiciel#

Poinformowakem go że  może opłacić  koszta wysyłki  poza allegro.

oznacz moderatorów

jpw1984
#7 Wielbiciel#

Kupujący prosił  o zwrot pieniędzy  a na  allegro finanse nie ma już srodkow .Aby zwrocic jemu . Będzie musiał podać numer konta innego sposobu  nie ma .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Normalnie może ci wysłać sam opłaconą etykietę, może odstąpić i jeszcze raz zamówić, może ci opłacić ponowną wysyłkę. Dla ciebie ważne są koszty powrotu paczki które jest ci winny dodatkowo.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

W takiej sytuacji niech Ci kupujący najpierw zapłaci za ponowną wysyłkę i wówczas nadasz Sobie jak chcesz.

oznacz moderatorów