Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ witam ,sprzedalam pralkę uzyskaną jako zwrot w ramach rozliczenia gwarancyjnego pralka jest w stanie outletowym co zamieściłam w ogłoszeniu. Kupujący zaliczkowal pralkę prosząc o rezerwację do 12 czerwca. Przyjechał obejrzał dopłacić resztę pieniędzy (całkowity koszt pralki 399zl) I wieczorem zaczął wywierać naciski na zwrot czesci pieniedzy przy jednoczesnym zatrzymaniu pralki. Odmówił założenia sporu na allegro gdy to o to poprosiłam. Zazyczyl sobie zwrotu połowy kwoty za pralkę. Odmówiłam,prosząc o załatwienie sprawy przez mediatora. Co w takiej sytuacji zrobić? Jak rozwiązać taka sytuację?
@Client:92012800 a czym argumentuje swoje roszczenia
Że pralka jest niezgodna z opisem. (Mimo zdjęć gwarancji ważnej I oględzin na zywo) w ogłoszeniu oznaczylam ja jako używaną.
To jest wówczas reklamacja, musisz ją rozpatrzyć, możesz uznać albo nie, po zgłoszeniu masz 14 dni na rozpatrzenie.
@LEW433 Wprowadzasz w błąd. To nie jest sprzedaż konsumencka, nie ma więc terminu 14 dni na rozpatrzenie.
Co zatem to jest? Bo już mam mentlik
Tylko on naciska na zwrot połowy zapłaty zatrzymanie pralki na już już szybko. Plus planuje mnie nachodzic. Odmówił posrednictwa allegro -mimo ze tu zamieszczone bylo ogloszenie. I tu sprzedaz
A niby jak, był widział, kupił, zapłacił i już.
lew433 xyz96 Nie chce oddać pralki, więc nie bardzo reklamacja.
Jeśli nie chce zwrócić, to towar mu pasuje.
Oddaj na gębę połowę zapłaty "bo chcę".
Chyba, że Client:92012800 o czymś nas nie poinformował.
Wszystkie warianty brał pod uwagę . Najpierw chciał zwrócić Ale nie zrobi tego bo daleko mieszka potem że "żonie pralka się nie spodobala" potem że chce zwrócić I zwrot pieniedzy potem że chce żeby mu oddać 200zl I zatrzyma pralkę. Odmówił założenia sporu. I nie chce nic załatwiać przez allegeo
@Client:92012800 Jakie to było ogłoszenie? Kup teraz, czy bezpłatne, zwykłe głoszenie. Jeśli zwykłe ogłoszenie, finalizację transakcji i wszelkie rozliczenia załatwiacie według uznania, poza Allegro. Jeżeli było to ogłoszenie z opcją Kup teraz, kupujący powinien zapłacić cenę podaną w ogłoszeniu. Jeżeli zapłacił i odebrał pralkę, teraz składa Ci reklamację i żąda obniżki ceny, ma do tego prawo. Reklamację z rękojmi musisz rozpatrzyć i uznać lub odrzucić. Jeśli odrzuciłaś reklamację, kupujący może założyć spór, może też złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, jeżeli występuje duża niezgodność z opisem. Allegro może mu taką rekompensatę przyznać i może w takiej sytuacji żądać od Ciebie zwrotu kosztów, może też (nie musi) zablokować Ci konto. Wiele zależy od przebiegu sporu i od dowodów.
Ogłoszenie płatne chyba tzn zaznaczyłam płatne wyróznienie
I ok. To uczciwe tylko koleś nie chce sporu.
"Przyjechał obejrzał dopłacić resztę pieniędzy"
Wiec skoro obejrzał przed dopłata to jaką niezgodnośc z opisem teraz reklamuje??? Nie rozumiem. Skoro widzial "na zywo" towar w momencie zakupu to co może teraz być "niezgodne z opisem" ????
Popros kupującego o to by wymienił co jest niezgodne z opisem czego nie mógl zauwazyć przy odbiorze
@_Likos_ Co może być niezgodne z opisem? Pranie. U sprzedawcy raczej nie prał.
@xyz96 to wtedy sie reklamuje niesprawne urządzenie a nie niezgodnośc z opisem.
Oj @_Likos_ przecież niesprawne urządzenie to niezgodność z opisem, jeśli w opisie było, że sprawne. Wydziwiasz.
@xyz96 "No ale nie zgłaszał że pralka nie pierze albo źle pierze."
Spójrz jeden post niżej , kupujący nie zgłaszal problemów z praniem
No ale nie zgłaszał że pralka nie pierze albo źle pierze. To byłby absurd bo ona przyjechała po przeglądzie w serwisie należącym do komisu . W zamian za niestrawne pralke