Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam. Kupujący kupił towar z płatnoscią za pobraniem na allegro lokalne , ale nie odbiera telefonu choć i nie jest wyłączony . Kurier trzy razy próbował doręczyć przesyłkę. Jak anulować prowizję allegro i wystawić ponownie towar? I jak dodać kupującego do czarnej listy?
Wg regulaminu nie ma zwrotu prowizji na AL, możesz pisać o zwrot tu, dobrze mieć potwierdzenie braku transakcji(nie udostępniaj pobrań): https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
@Client:44970552 O zwrot prowizji poproś tutaj; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz jakiś dowód na rezygnację kupującego, choćby dokument potwierdzający powrót nieodebranej paczki. Na Lokalnie nie ma czarnej listy. Towar wystawiasz ponownie tak samo, jak za pierwszym razem.