anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wystąpić o zwrot opłaty transakcyjnej jeśli kupujący nie odebrał przesyłki?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:44970552
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam. Kupujący kupił towar z płatnoscią za pobraniem na allegro lokalne  , ale nie odbiera  telefonu choć i nie jest wyłączony . Kurier trzy razy próbował doręczyć przesyłkę. Jak anulować prowizję allegro i wystawić ponownie towar? I jak dodać kupującego do czarnej listy? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
LEW433
#21 Demiurg#

Wg regulaminu nie ma zwrotu prowizji na AL, możesz pisać o zwrot tu, dobrze mieć potwierdzenie braku transakcji(nie udostępniaj pobrań): https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:44970552 O zwrot prowizji poproś tutaj; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Załącz jakiś dowód na rezygnację kupującego, choćby dokument potwierdzający powrót nieodebranej paczki. Na Lokalnie nie ma czarnej listy. Towar wystawiasz ponownie tak samo, jak za pierwszym razem.

oznacz moderatorów