Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Ciekawa sytuacja, klient ode mnie kupuje przedmiot z opłatą inpost 0 złoty. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, algorytm tak widocznie działa. Ja wysyłam klientowi przedmiot za który klient zapłacił 0 złoty za inpost. A, i tu jest ciekawostka, Allegro kasuje mnie na 8,99. Pytanie z mojej strony brzmi, jak mam odzyskać te 8,99, których nie otrzymałem od kupującego. To po pierwsze, po drugie mam kolejny zakup z inpostem 0 złoty, obawiam się, że jak wyślę, to Allegro ponownie obciązy mnie kosztami za inpost, które ma ponieść klient. Czy ktoś, coś?
@Abraqstern Wielu jest tutaj takich zdezorientowanych sprzedawców, którzy nieświadomie wzięli udział w promocji;
Wystarczy, że wystawisz przedmiot na sprzedaż przez aplikację mobilną Allegro Lokalnie i określisz cenę dostawy na kwotę nie wyższą niż 11 zł.
Wszystkie Twoje ogłoszenia, które będą miały dostawę w takiej kwocie, oznaczymy specjalną ikoną “dostawa 0 zł”. Jeśli klient kupi Twój przedmiot, on nie zapłaci za dostawę, a Ty otrzymasz od Allegro Lokalnie pełną kwotę- cenę przedmiotu wraz z kosztem dostawy, jaki ustawisz podczas wystawiania przedmiotu.
Promocja obejmuje pierwszych pięć sprzedanych przez Ciebie przedmiotów. Szczegóły znajdziesz w regulaminie.
https://zobacz.allegrolokalnie.pl/aplikacja-mobilna#chce-wysylac-za-darmo-na-czym-polega-promocja-
Regulamin;
Promocyjna dostawa zostanie rozliczona za pośrednictwem Konta przez uznanie narzędzia rozliczeniowego Uczestnika Promocji w ramach sekcji Allegro Finanse w ciągu 3 dni roboczych
Allegro odda Ci koszt wysyłki.
Tak zwykle jest w promocjach ,allegro obciąża cię kosztami ale potem ci je zwraca.
Kiedyś zadałem pytanie o kupujących, którzy mają darmową przesyłkę Inpost a za którą w konsekwencji obciąża mnie Allegro, otrzymałem odpowiedź, że Allegro jakoś tam zwraca za te opłaty. Pytanie, jak i gdzie to sprawdzić, bo nie wydaje mi się, aby to było łatwo. A w ogóle po co taka heca. Następnym razem napiszę klientowi, że bez opłaty za inpost nie mogę mu wysłać, ponieważ Allegro sprawia problemy.
@Abraqstern sprawdzisz to w tej zakładce. Zgodnie z regulaminem korekta będzie naliczona w ciągu trzech dni roboczych.