Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
po tym jak kupujący [edycja] nie skontaktował się nawet ze mną w sprawie płatności i odbioru i nie odpowiada na moje wiadomości ?
@michal6971 nie opłacone zamówienie powinno w 6 dniu się automatycznie wystawić.
klient zaznaczył kupienie 12 stycznia a dzisiaj jest 20 stycznia i automat nie działa.
@Client:44052296 nie wolno Ci tu używać danych innej osoby , czyżby to była płatność przy odbiorze ?
tak przy odbiorze i co w związku z tym ?
@michal6971 ,,i automat nie działa.,, i nie zdziała bo w/g systemu allegro transakcja została sfinalizowana
,,tak przy odbiorze i co w związku z tym ?,, ... a nic ... zerkinij tu ile jesteś winny allegro -https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rachunki/rozliczenia-z-allegro
nic z tego nie rozumiem. co mam zrobić skoro transakcji nie było ?
@michal6971 jak nie jak tak .
dziękuję za wspaniałą pomoc, tylko że towar leży dalej koło mnie a pieniążków nie ma. gdzie mogę to zareklamować i kto może skontaktować się z tym klientem ? czy mam od razu poinformować policję ? podobno Allegro gwarantuje transakcje, czy to jest nieprawda ?
@michal6971 oferowanie osbioru osobistego z płatnością przy odbiorze - BŁĄD !!
Teraz musisz zdobyć namacalny dowód na rezygnację klienta z zakupu , jak to zdobędziesz wróć do nas wskażemy ścieżkę dalszego postępowania .
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ kolejny nabity w butelkę .
no przecież towar leżący u mnie jest namacalny czyż nie ? jak mam udowodnić, że to leży obok ? wysłać zdjęcie ? OK ale komu wysłać to zdjęcie ? jak mam odowodnić rezygnację z transakcji, której nie było ? to jakaś paranoja.
@michal6971 zaczekaj , może Dziewczyny coś poradzą , moja rola jako wolnego elektora zakończyła się .
bardzo Ci dziękuję ale może ja skontaktuję się bezpośrednio z dziewczynami tylko jaki jest kontakt ?
@michal6971 aleś w gorącej wodzie kąpany , zaraz Dziewczyny dopiją kawę i odezwą w watku , mam nadzieję ,że pomogą .
@michal6971 Nie wznowimy oferty, natomiast w sprawie zwrotu naliczonych opłat możesz wysłać wiadomość przez formularz. Twoje zgłoszenie trafi do osób, które po analizie przypadku podejmą decyzję czy można anulować koszty.
Dziękuję za wiadomość - wyślę formularz. Natomiast proszę o wyjaśnienie dlaczego nie wznowicie oferty ?
@michal6971 jak pisalem wcześniej ,,w/g systemu allegro transakcja została sfinalizowana ,, to odbywa się automatycznie bez klepania ręcznego przez ludzi , ale nie ma żadnych przeciwwskazań zbyś wystawił nową ofertę ze swojego profilu .