
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Klient kupił przedmioty w Odbiorze osobistym, po czym napisał że jest z innego miasta i oczekuje przesyłki. Czy można teraz zmienić opcje odbioru i zapłaty?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
możesz nadać choćby przez - https://furgonetka.pl

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tashidelek wyjscia są dwa:
1) ustalacie zklientem koszt towaru + wysyłki pobraniowej - klient mailowo podaje Ci adres i wysyłasz tylko pytanie czy odbierze z paczkomatu ? bo jelsi nie to Ty zostajesz z kosztami
2) albo: klient anuluje transakcje odstepując od umowy abyś mógł odzyskać prowizje. Potem Ty wystawiasz produkt ponownie a klient go kupuje drugi raz wybierajac poprawnie opcje wysyłki i płatności
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tashidelek W systemie już nie zmienisz. Poproś kupującego o zapłatę za towar + przesyłkę i nadaj ją bezpośrednio ze strony InPost. Podaj mu numer konta.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzięki wszystkim. Klient już zadzwonił i powiedział, że przeleje zapłatę na konto a ja wyślę przedmioty po otrzymaniu zapłaty i wyślę z InPost.