Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak zmienić paczkomat na prośbę Kupującego?
Sprzedałam książkę na Allegro Lokalnie. Po kilku dniach od zakupu Kupujący poprosił o zmianę paczkomatu (nie wysłałam od razu, bo nie miałam informacji o płatności - nie zauważyłam, że opłata była zrobiona w dniu zakupu).
Nie zmienisz, ale może moderatorki jakoś pomogą: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nie da się, moderacja może Ci anulować i wygenerujesz od nowa: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@agnb44 napisz proszę o które zamówienie chodzi (z 20 czy 25 grudnia), a anuluje etykietę i będziesz mogła wygenerować ją ponownie wpisując inny paczkomat (nie wiąże się to z żadną dodatkową opłatą) 🙂
Dzięki serdeczne, skontaktowałam się już z allegro przez facebooka i już ktoś od Was pomógł mi w zmianie paczkomatu. Pozdrawiam!
@agnb44 oki, dzięki za informację i cieszę się, że udało się rozwiązać problem 🙂
Pozdrawiam i miłego wieczoru!
Witam, kupiłem od jednego sprzedawcy dwa przedmioty, przy płatności w pierwszym przedmiocie z rozpędu nie zmieniłem domyślnego paczkomatu, chciałem żeby obie paczki dotarły do paczkomatu w miejscowości, w której pracuję, bo do domu wracam w weekendy. Jeśli to możliwe to chciałbym zmienić paczkomat jako kupujący.
Zapomniałam dodać, że chodzi o Allegro Lokalne.
@Tomek_Lusiewicz Skontaktuj się w tej sprawie ze sprzedającym. Być może będzie mógł zmienić paczkomat w trakcie nadawania paczek.
Możesz napisać i sprzedajacy może to zrobić przed wysłaniem, a po skontaktować się z InPostem i opłacić musisz przekierowanie,
@LEW433 a po skontaktować się z InPostem i opłacić musisz przekierowanie ?
Napisz czy udało Ci się to zrobić ?
Sprawdzaj zanim coś napiszesz i wprowadzisz w błąd 😞
https://inpost.pl/pomoc-czy-moge-przekierowac-paczke-do-innego-automatu-paczkomat
Sprzedający twierdzi, że nie ma takiej możliwości, paczkomat ma narzucony przez kupującego. Myślałem, że to bardziej kupujący może wskazać inny paczkomat, ale to by był chyba za duży bałagan w paczkach i większe prawdopodobieństwo pomyłek.
@Tomek_Lusiewicz Jest możliwość zmiany Paczkomatu docelowego. W tym celu najlepiej, abyś napisał do nas przez formularz. Tam doradca będzie mógł edytować wybrany przez Ciebie punkt - jeśli etykieta nie została jeszcze wygenerowana. Natomiast, w przypadku gdy sprzedawca już ma gotową etykietę, również można to zrobić. Doradca anuluje błędną etykietę, edytuje punkt, a sprzedawca generuje etykietę na nowo.
Dziękuję za konkretną odpowiedź, ale sprzedawca wyśle oba przedmioty w jednej paczce, miałem obawy czy się zmieszczą, ale się udało.
@Tomek_Lusiewicz a tych dwóch przedmiotów nie da się wysłać jedną paczką, korzystając z etykiety do właściwego paczkomatu?