Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
problem polega na tym, że kupujący dokonał wpłaty za wygraną aukcję "w ostatniej chwili" i zanim wpłacone środki pojawiły się na moim koncie PayU transakcja została anulowana przez automat Allegro. Klient wpłacił 20.03 godz.20.20 pieniądze które system PayU przetworzył i umiejscowił na moim koncie dopiero następnego dnia o godzinie 10:30, a parę godzin wcześniej tego dnia (6:37) minął termin płatności. W efekcie, pieniążki są na moim koncie Allegro, przelew nie został powiązany z zakupem i NIE MAM DOSTĘPU do opcji zwrotu, a więc teoretycznie (wg Allegro) nadal jestem właścicielem zapłaconego towaru. Mógłbym wysłać towar na własny koszt, tylko że ten miał być darmowy (opcja SMART), mógłbym też poprosić klienta o jego nr konta bankowego, ale to oznacza dożywotnie przechowywanie kwitu z przelewu, na wypadek gdyby kiedyś w jakimś archiwum X na Allegro dopatrzono się, że "zajumałem" czyjąś kasę. Jak ktoś ma jakąś sensowną wskazówkę, to będę wdzięczny, pozdrawiam, airmanx.
Dzień dobry @airmanx! Jeszcze podpytuję, czy możemy tutaj zadziałać, ale jeśli nie, to pozostają dwie opcje, albo kupująca powinna dopłacić za przesyłkę, albo możesz zrobić zwrot wpłaty, ponownie wystawić ofertę, a kupująca ponownie ją zakupi i tym razem zapłaci od razu.
Dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@airmanx przykro mi, ale nie mamy innego rozwiązania, niż te zaproponowane przeze mnie w poprzedniej wiadomości.
Dzień dobry,
A czy możecie po prostu zwrócić środki na konto klienta, skoro ja nie mogę tego zrobić?
airmanx
Dzień dobry @airmanx! Przykro mi, ale w przypadku tego zamówienia również nie mamy takiej możliwości.
OK, dziękuję za informację, w takim razie pozostało mi dogadać się z klientem,
pozdrawiam wszystkich obecnych w tej dyskusji,
airmanx
@airmanx dziękujemy! Również pozdrawiam i miłego dnia 😊
Dzień dobry,
Pisałem też przez kontakt Allegro, sprawa nr "40984382" [ ref:!00D240aE05.!500Ti07UzYJ:ref ] prowadzoną na początku przez panią Milenę [edytowano], która zna nasz problem. Potem przejęła ją inna osoba i sprawa "utknęła". Chodzi w skrócie o to, że klient wpłacił pieniądze za produkt w ostatniej chwili przed upływem 5-cio dniowego terminu (Oferta: da759ad9-fbe7-408c-ab29-53a6e548fea2). Pieniądze wpłynęły na moje konto PayU z dużym opóźnieniem (wpłata PayU a7d76cb5-e6eb-11ee-8146-230c1768a237). W trakcie przetwarzania tej operacji upłynął termin zapłaty i aukcję anulowano. Formalnie jestem nadal właścicielem wylicytowanego i zapłaconego przedmiotu.
Uzgodniliśmy z kupującym, że POPROSIMY O ZWROT tych 60 zł na konto PayU kupującego (Client:105746750). Ja NIE MAM DOSTĘPU do tej operacji ze względu na to, że wobec zaistniałej sytuacji wylicytowany produkt prawdopodobnie nie został powiązany z wpłaconymi środkami. Bardzo prosimy o pomoc w tej sprawie,
z poważaniem,
airmanx
Przepraszam, że odpisuję z opóźnieniem, ale inf. o odpowiedzi wylądowała u mnie w spamie 😞
@airmanx W takim razie najlepszym rozwiązaniem będzie ponowne wystawienie oferty i ponowny jej zakup przez klienta (wtedy zamówienie będzie "Smart").
Środki za pierwszy możesz wypłacić na swoje konto bankowe, a następnie zwrócić bezpośrednio na konto bankowe klienta. Historię zwrotu będziesz miał w aplikacji bankowej.
Jeśli to możliwe, wolałbym żeby błąd został naprawiony tam gdzie powstał. Wtedy cała historia operacji jest w jednym miejscu. Macie też szansę aby dojść do tego dlaczego tak się stało i opracować procedurę wykluczającą lub korygującą takie przypadki. Ja mogę za chwilę np. umrzeć na zawał i klient straci pieniądze na zawsze. Jeśli to więc jest możliwe, usilnie ponawiam prośbę aby oddać środki z mojego konta PayU na konto PayU klienta. Chyba, że to niemożliwe?
pozdrawiam,
airmanx
@airmanx przykro mi, ale nie będzie to możliwe. Technicznie nie możemy przypisać wpłaconych środków do innego zamówienia, aby system pozwolił na wygenerowanie etykiety.
Pewnie system allegro nie pozwoli na takie ruchy, ale poczekajmy.🤗