
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Mianowicie, chciałbym zwrócić pieniądze kupującemu, który zakupił ode mnie przedmiot na Allegro Lokalnie. Wpłata widnieje na moim saldzie PayU, aczkolwiek zakładka zamówienia jest pusta. Jak inaczej dokonać zwrotu? Bardzo proszę opomoc w tek kwestii i z góry dziękuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na Lokalnie musisz wypłacić i przelać na konto, zwrotu prowizji, opłaty za wystawienie nie dostaniesz, bo tu z zasady odstąpienia nie występują jest to portal dla prywatnych sprzedawców 🙂
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Wszystko już jest jasne. Pozdrowienia. 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam kupujacy wpłacil srodki na allegro lokalnie a oferta juz była nie aktualna jak zwrucic wpłate zaznaczam ze nie mam aktywnego pay

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Poproś go aby podał ci numer konta do zwrotu środków ,przeproś za swoją pomyłkę z aukcją.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jojojo030480 Wpłatę możesz zwrócić tylko zwykłym przelewem na rachunek bankowy kupującego, którego numer Ci poda. Jego pieniądze z konta Allegro wypłać sobie na własne konto bankowe tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all...