Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie mam pytanie jak zwrócić pieniądze klijentowi jeśli towar nie został wysłany a mam k
@Client:43332701 czy możesz napisać coś więcej? Widzę, że miałaś oferty na Allegro Lokalnie, tam nie ma systemowych zwrotów, aby zwrócić wpłatę kupującemu poproś go w wiadomości na czacie Allegro Lokalnie o numer konta do zwrotu wpłaty.
Tak tylko że ponad tydzień czekam na allegro PayU na potwierdzenie cały czas weryfikacja nawet 2 razy wysłałam ale już napisałam do allegro i mają mi zrobić przelew na konto klienta nawet nie mogłam wysłać mu zamówionego produktu ponieważ nie byłam pewna czy dostanę zwrot pieniędzy . Dziękuję bardzo za pomoc i wsparcie pozdrawiam
@Client:43332701 Nie zakładaj nowych wątków, bo nie wiadomo, o co chodzi. Pisz w jednym, masz tam opcję ODPOWIEDZ.
@Client:43332701 już wszystko rozumiem 🙂 Moja koleżanka zajęła się zwrotem wpłaty dla kupującego oraz skierowała sprawę blokady na Twoim koncie do odpowiedniego działu. Poczekaj proszę na naszą odpowiedź w sprawie nr. 20485692.
Jeżeli chodzi o aktywowanie wypłat to aktywowałaś je dla operatora Przelewy24. Gdy zdejmiemy już blokadę z Twojego konta, wejdź proszę tutaj i w cześci poświęconej operatorowi PayU wybierz prosze [przejdź do banku] wykonaj przelew weryfikacyjny (dane właściciela konta Allegro i rachunku w banku muszą być identyczne, a przelew musi być podany z konta podanego w formularzu).
Gdybyś miała z tym problemy, napisz tu proszę ponownie, chętnie pomogę!