Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich, proszę o pomoc co zrobić w sytuacji kiedy sprzedałam produkt jako osoba prywatna na allegro lokalnie, kupujący zapłacił z góry za produkt plus przesyłkę do paczkomatu, której później nie odebrał i przesyłka wróciła do mnie. W jaki sposób zwrócić mu pięniądze nie ma z nim kontaktu (konto założone miesiąc temu, ostatnie logowanie w chwili zakupu mojego produktu), niestety nie mogę również zwrócić środków przez zakładkę zwróć pieniądze, która znajduje się w sekcji zamówienia od kupujących pod sprzedanym produktem?
W zasadzie to jest nadal jego towar i on powinien zdecydować co z tym zrobić. próbowałeś spytać przez telefon, na etykiecie masz jego numer? Tylko jakby zrezygnował to poproś o przesłanie rezygnacji przez allegro, bo inaczej z prowizja się pożegnasz...
Rozmumiem, że to jest jego towar bo za niego zapłacił ale go nie odebrał, nie kontaktował się ze mną w sprawie ponownej wysyłki ani o swojej rezygnacji itp. przy ogłoszeniu piszę, ze zwrotów nie ma bo sprzedajacy jest osobom prywatną. Ja się kontaktowałam nie odpowiada. Prowizja akurat jest mała ok. 1,50 zł.
Napisz do niego i wyznacz Mu termin odbioru odpisania, żeby mieć podstawę do rozwiązania umowy, teraz ten towar jest nadal jego.
Mogę prosić o szczegóły nigdy nie miałam takiej sytuacji, nie sprzedawałam wcześniej na allegro lokalnie.
@klaudia20520 napisz do allegro i opisz całą sytuacje Kontakt z klientem i Dyskusje
A może uda Ci się coś w miedzy czasie sprzedać i będziesz mieć możliwość zwrotu poprzez allegro
Napisałam już do allegro. Myślałam, że może ktoś z was miał podobną sytuację i doradzi co wtedy zrobić i jak to się wyjaśniło.