Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc.
Klient kliknął, że kupuje (odbiór osobisty z zapłatą przy odbiorze) ale teraz brak z im kontaktu.
Już przeczytałem, że nie powinno się wystawiać z płatnością przy odbiorze ale niestety za późno. Opłata za obsługę ogłoszenia już naliczona - jak wnioskować o jej anulowanie?
Nie napisałem jednoznacznie, że nie doszło do transakcji.
.
@wici0 O zwrot prowizji ubiegasz się tak: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
Jeżeli Allegro odmówi, składasz odwołanie: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym. Niestety musisz mieć dowód na to, że transakcja nie została sfinalizowana.
Dziękuję za pomoc 🙂
Czy ta procedura działa też w Allegro Lokalnie? Odnośniki prowadzą mnie do sprzedaży Allegro, a tam nie widzę tej aukcji 😕
@wici0 O zwrot opłaty na AL piszesz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...