Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam czy kiedy sprzedalem klientowi zawartosc cyfrowa jako osoba prywatna na allegro lokalnie, a on zglosil reklamacje, z ktora ja sie nie zgadzam. Mimo wszystko w ruch wszedl POK. Wiec pytanie czy musze uregulowac moj rachunek?
@Figiel290 jeśli będzie wypłata z Pok to przeważnie ściągają ( trzeba oddać ) chodź są przypadki że sami biorą to na klatę i nie żądają zwrotu, po wypłacie z POK doliczą Ci to do rachunku
Odpowiedź, rachunki należy zawsze uregulować, POK nie oznacza zawsze zawieszenia konta, ale jak ci zawiesili to jak nie zapłacisz, nie odblokują.
Jak mam byc szczery to na koncie mi nie zalezy, tylko czy jesli nie oplace bedzie jakies dochodzenie (komornik czy cos)? jestem totalnie zielony w tych sprawach
@Figiel290 doliczą do rachunku, jak nie opłacisz dług sprzedają i siada firma windykacyjna 🙂
A jest szansa zeby to jakos obejsc? Dokladnie sytuacja wyglada tak ze na zawartosci cyfrowej ( w tym przypadku koncie do gry) cos sie stalo, klient rozpoczal reklamacje i zaznaczyl brak elementu produktu. Warto wspomniec, ze stalo sie to 3 miesiace po sprzedazy i w moich oczach nie jest to mozliwe, aby cos sie stalo? Nie ratuje mnie cos ze jestem osoba prywatna lub ze to jest zawartosc cyfrowa, ktora z czasem ulega zmianie i nie jest juz tyle samo warta, za ile zostala sprzedana?
u mnie na koncie widnieje takie cos: Sprzedaż na Twoim koncie jest obecnie zablokowana. Powodem mogą być nieopłacone rachunki lub inne naruszenia Regulaminu. Aby odblokować możliwość sprzedaży, ureguluj zaległe płatności lub skontaktuj się z nami.
Jak chcesz mieć odblokowane konto to musisz zapłacić.
@Figiel290 rozpatrz reklamację i uznaj lub odrzuć, jak jesteś w stanie udowodnić że to nie Twoja wina to to opisz, osoba prywatna też odpowiada za towar nie ma to znaczenia a że to produkt cyfrowy tez nie ma to różnicy 😞