anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient kupił przedmiot z odbiorem osobistym i nie odebrał towaru

Albertgoronci
#7 Wielbiciel#

Jest jakaś możliwość odzyskania pieniędzy od allegro za to że klient zaznaczył odbiór osobisty-płatność przy odbiorze i nigdy się po towar nie zgłosił? Nie odpowiada na telefon ani na wiadomości. Czy jak klient anuluje taką transakcję czy pieniądze wrócą na konto allegro? Czy może wogóle anulować taką transakcję?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Albertgoronci, widzę, że dziś kontaktowałeś się z Kupującym. Jeśli się nie odezwie, możesz skontaktować się z nami i poprosić o anulowanie opłaty za transakcję. Ofertę wznowisz używając opcji "wystaw podobne". 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Albertgoronci
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

 

Dzisiaj też próbowałem się skontaktować. Numery telefonu nie odpowiadają, na wiadomości allegro również brak odpowiedzi.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Albertgoronci Czy kontaktowałeś się z nami za pomocą formularza przesłanego przez @mr_oma? Na wszystkie wiadomości odpowiadamy zgodnie z kolejnością napływania zgłoszeń 🙂  

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Najlepiej na przyszłość nie udostępniaj opcji odbioru osobistego ani przesyłek za pobraniem ,więcej z tym tylko kłopotów.

oznacz moderatorów