Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jest jakaś możliwość odzyskania pieniędzy od allegro za to że klient zaznaczył odbiór osobisty-płatność przy odbiorze i nigdy się po towar nie zgłosił? Nie odpowiada na telefon ani na wiadomości. Czy jak klient anuluje taką transakcję czy pieniądze wrócą na konto allegro? Czy może wogóle anulować taką transakcję?
@Albertgoronci, widzę, że dziś kontaktowałeś się z Kupującym. Jeśli się nie odezwie, możesz skontaktować się z nami i poprosić o anulowanie opłaty za transakcję. Ofertę wznowisz używając opcji "wystaw podobne". 🙂
Dzień dobry
Dzisiaj też próbowałem się skontaktować. Numery telefonu nie odpowiadają, na wiadomości allegro również brak odpowiedzi.
@Albertgoronci Czy kontaktowałeś się z nami za pomocą formularza przesłanego przez @mr_oma? Na wszystkie wiadomości odpowiadamy zgodnie z kolejnością napływania zgłoszeń 🙂
Najlepiej na przyszłość nie udostępniaj opcji odbioru osobistego ani przesyłek za pobraniem ,więcej z tym tylko kłopotów.