Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro lokalnie , rower za 200 przesyłka podałem 60
Duży gabaryt , spore drogie pudło, demontarz , pakowanie , sporo czasu straconego
owszem ma prawo sie rozmyślić i nie neguje zwróce za produkt jak należy, ale co z moimi kosztami?
klient się rozmyślił ituż przed nadaniem na poczcie , na podstawie twierdzenia wymyśla ze jest wada , rozmyśla się nie chcąc weryfikacji a ja zosaje jak narazie ze stratą i chciałbym zapytać jakie mam pole do dalszej dyskusji w tej sprawie?
@czystybiznes Żadnych > nie oddasz całości to rozpocznie dyskusję i dostanie zwrot z AP > ciebie obciążą > a nawet może się skończyć blokadą konta > możesz tylko walczyć w sądzie, ale to też kosztuje i nie masz 100% szansy na wygranie, a wtedy dojdą koszty sądowe.
Chyba lepiej odpuścić niż "kopać się z osłem" > niestety, ale takich "pseudo kupujących chaberków" jest sporo na Allegro i nikt nie ma na to wpływu
I ja tak sądzę , dziękuje za info oczywiście
dodam ale to już w ramach ciekawostki że gość założył dyskusje i że to chyba chat bot w AP na przedzie robi sprawy bo "pracownik" właśnie nie wychwycił odnosząc się w sprawie podstawowych danych , elementarnych wręcz bo podszedł z trybem ze jest spór i jak w tym przypadku dał info ze mam 2 tyg na odpowiedzi , dopiero w toku , ale przypadkiem wręcz klient napisał to w słowach i zmieniła sie proc. ze ma 48 h na zwrot , dziwne to troche takie niedopatrzenia to wg mnie gruby minus jak na kogos z obsługi na takim poortalu
jak wygląda sprawa z
"Allegro Lokalnie - opłata za obsługę transakcji" ?
Przelałem ją więc pytanie brzmi:
Kwota za obsługę się zanuluje i powróci na saldo ?
Oddadzą jak masz dowód na brak transakcji i napiszesz o zwrot prowizji.
@czystybiznes Cześć. W sprawie opłaty transakcyjnej napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt i prześlij zrzut ekranu, na którym będzie widać odstąpienie od umowy klienta 🙂
@czystybiznes sprzedałeś rower jako osoba prywatna jeśli tak nie ma prawa się rozmyślić bez twojej zgody nie odda. Dwa proszę bardzo wymyśla wadę to odsyła na reklamację nie ma wady nie odzyska kosztów wysyłki i zapłaci drugie tyle za odebranie. trzy jak można reklamować towar którego się nie miało w ręce? taką reklamację odrzucasz od ręki. Cztery jako prywatny możesz w ofercie wyłączyć rękojmię.
od początku odrzuciłem reklamacje i w dyskusji z braku porozumienia operator juz mówił o ekspertyzie
rozmowa trwała , w końcu klient urzył słów że nie wysłano jeszcze , nagle allegro zmieniło procedure i kazali mi oddać zez dyskusji pieniądze twierdząc że kupujący ma 48 godzin na rozmyślenie się
czy to było bezpodstawne ?
rower to stary sprzęt , zdjęcia to dokument ale co jeśli klient zapędzony w taki narożnik dalej będzie szukał dziury w całym?
np znowu na zdjęciu coś zobaczy i będzie próbował te koszta zrzucić na mnie?
rower to złożona maszyna i można się tak bawić i przeciągać
@czystybiznes w sprzedaży prywatnej nie ma czegoś takiego jak czas na rozmyślenie się kupiłeś to jak sprzedawca nie godzi się na zwrot to nie masz prawa zwrócić / wymuszać zwrotu, wyłączenie rękojmi na stary sprzęt powoduje że nie musisz rozpatrywać reklamacji piszesz tylko w ofercie była wyłączona rękojmia reklamacja odrzucona