anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient zakupił towar ale zrezygnował z zakupu

werksa
#7 Wielbiciel#

dzień dobry, 

klient zakupił trzykrotnie towar za jedną uiścił opłatę z pozostałych dwóch nie będzie kupować (wiadomość chat) w jaki sposób mogę anulować te dwa błędne zakupy z jego konta i przywrócić produkty na stan). Skorzystałam z opcji promowania produktu i faktycznie je mam na stanie a nie mogę ich sprzedać a kolejne dni lecą. 

proszę o informację co powinnam zrobić.

pozdrawiam

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg#

@werksa na lokalnie nie anulujesz. Jak przedmiot nie opłacony (opcja z przedpłatą) oferta powinna się wystawić odnowa w 6 dniu. Za promowanie pieniedzy nie odzyskasz.

oznacz moderatorów

werksa
#7 Wielbiciel#

dziękuje za informacje. szkoda, ze nie mamy możliwości tego anulować... 

oznacz moderatorów