anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zakupił u mnie dwa razy ten sam przedmiot, drugi raz przez pomyłkę. Jak go anulować?

smikiciuk
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Jak nie zapłacił to samo się anuluje po 5 dniach. Jak zapłacił to nie przysługuje Ci zwrot prowizji. Możesz spróbować do nich pisać z jakimś potwierdzeniem, że do niej nie doszło. Ale różnie to bywa. 

oznacz moderatorów

smikiciuk
#7 Wielbiciel#

A gdzie do nich napisać?. Jest może jakiś czat?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli zapłacił to środki masz tuhttps://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji  więc wiesz czy 2x zapłacił, ty nie anulujesz zakupu, więc skontaktuj się z kupującym i zwróć mu środki na konto podane przez niego, najpierw musisz środki wypłacić na swoje konto bankowe po aktywowaniu konta do wyplat: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all...

prowizje odzyskasz jak nie doszło do transakcji, pisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

oznacz moderatorów